ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دفترچه یادداشت الکترونیکی شارپ WG-PN1 با نمایشگر 6 اینچی e-ink معرفی شد

کمپانی شارپ از دفترچه یادداشت الکترونیکی جدید خود با نام WG-PN1 رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر e-ink بهره برده و برای کاربرانی تولید شده که یادداشت برداری با تلفن هوشمند را نمی پسندند. طول ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

کمپانی شارپ از دفترچه یادداشت الکترونیکی جدید خود با نام WG-PN1 رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر e-ink بهره برده و برای کاربرانی تولید شده که یادداشت برداری با تلفن هوشمند را نمی پسندند.

طول و عرض و ضخامت دفترچه یادداشت الکترونیکی شارپ WG-PN1 به ترتیب برابر با 157 در 114 در 10.4 میلیمتر بوده و 210 گرم وزن دارد. نمایشگر 6 اینچی آن از رزولوشن 800 در 600 پیکسل برخوردار است. بدنه پلاستیکی این محصول خاکستری رنگ بوده که از این نظر آنرا با دیگر محصولات بیزینسی مثل لپ تاپ های تینکپد لنوو هماهنگ می کند.

دفترچه یادداشت الکترونیکی شارپ WG-PN1

دفترچه یادداشت الکترونیکی شارپ WG-PN1 همراه با یک کیف کلاسوری به دست مشتری می رسد تا از نمایشگر آن حین مسافرت و جا به جایی محافظت کند. یک نگهدارنده حلقه ای نیز در این کیف تعبیه شده تا کاربر قلم استایلوس را در آن بگذارد.

محصول مورد بحث از یک باتری لیتیوم-یونی نیرو گرفته و از طریق درگاه USB-C تعبیه شده در زیر دستگاه شارژ می شود. به گفته شرکت سازنده باتری این دفترچه یادداشت الکترونیکی تا 10 روز دوام می آورد که البته میزان شارژدهی با توجه به نحوه استفاده کاربر متغیر خواهد بود.

دفترچه یادداشت جدید شارپ توانایی ذخیره حداکثر 7 هزار صفحه از داده های دست نوشته را داشته و به مدت 9 سال از آنها نگهداری می کند. می توان صفحه ها را در فرمت عکس به کامپیوتر انتقال داد.

کاربر می تواند چندین فهرست از کارهای روزانه و همچنین زمانبندی انجام آنها را ایجاد کرده و زمان خود را بهتر مدیریت کند. از دیگر قابلیت های جالب این محصول ایجاد استیکی نوت های شناور است که روی دیگر محتواهای صفحه به نمایش در می آیند.

دفترچه یادداشت الکترونیکی شارپ WG-PN1 از ماه آینده میلادی در کشور ژاپن با قیمت 211 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۳ آبان ۱۳۹۸

    باید براش یه فضای ابری در نظر میگرفتن و همچنین قابلیت تبدیل شدن به کتاب خوان و همچنین قابلیت اتصال به وای فای
    والا همچین محصولی رو سال ۹۵ هم میشد تولید کرد چه دلیلی داشته که الا این تولید کردن اونم با این قیمت چه خبره
    یدون کیندل جای این کارایی بیشتری نداره فقط یه قلم بخش چسبوندن دیگه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۳ آبان ۱۳۹۸

    200 دلار كمي گرون هست با اين قيمت خيلي راحت ميشه كتاب خوان اندرويدي شركت onyx boox رو خريد كه علاوه بر قابليت هاي پايه كتاب خوان ، تمام قابليت هاي اين دفترچه رو هم ارائه ميده

مطالب پیشنهادی