ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۸

سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده و با طراحی ظاهری جدید و سخت افزار بهبود یافته، اوایل سال 2020 به بازار عرضه می شوند.

گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion اولین لپ تاپ های سامسونگ هستند که به نمایشگر QLED مجهز می شوند. سازنده کره ای از این نمایشگر در تلویزیون های گرانقیمت خود استفاده می کند. به گفته این شرکت استفاده از نمایشگر QLED دقت رنگ بیشتر و روشنایی بیشتر (حداکثر 400 نیت در حالت معمولی و 600 نیت با فعال کردن حالت Outdoor Mode) را به ارمغان می آورد.

گلکسی بوک فلکس

هر دو محصول مورد بحث از جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل برخوردارند. گلکسی بوک Flex از پردازنده 10 نانومتری سری آیس لیک و گلکسی بوک Ion از پردازنده 14 نانومتری سری کامت لیک بهره می برد. دوام باتری در هر دو لپ تاپ تا 9 ساعت اعلام شده است.

به لطف تاچ پد جدید Wireless PowerShare تعبیه شده در لپ تاپ ها می توان گوشی، ساعت هوشمند یا ایرباد را به طور بیسیم شارژ کرد. قلم اس پن گلکسی بوک فلکس همانند قلم گلکسی نوت 10 از ژست های حرکتی پشتیبانی کرده و کاربر می تواند به کمک جسچرها لپ تاپ خود را کنترل کند.

دیزاین هر دو لپ تاپ مورد بحث تغییرات بزرگی نسبت به نسل های قبلی داشته است و هر دو تماماً از جنس فلز هستند. طراحی نسل قبلی با گوشه های گرد جای خود را به گوشه های تیز داده و حاشیه نمایشگر در هر دو محصول کمتر شده که به کوچک‌تر شدن ابعاد آنها کمک کرده است.

گلکسی بوک Ion

هر دو لپ تاپ گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion در سایز 13 و 15 اینچی و حداکثر با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD از نوع NVMe با ظرفیت 1 ترابایت به بازار عرضه می شوند. برای مدل های 15 اینچی می توان کارت گرافیک خارجی انویدیا MX250 را سفارش داد.

سامسونگ مشخصات سخت افزاری دقیق و همچنین قیمت نهایی این محصولات را اعلام نکرده و فقط به تاریخ عرضه حدودی آنها در اوایل سال 2020 اشاره کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی