ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم 2019؛ کاهش درآمدها با وجود فروش بالای نوت 10

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2019 منتشر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش درآمدها را نشان می دهد. کاهش درآمدهای این شرکت به دلیل عملکرد کند بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2019 منتشر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش درآمدها را نشان می دهد.

کاهش درآمدهای این شرکت به دلیل عملکرد کند بازار تراشه حافظه (Memory Chip) در جهان است که منبع اصلی درآمدهای غول فناوری کره ای محسوب می شود. در باقی زمینه ها اما سامسونگ عملکرد بسیار خوبی داشته است.

در مجموع سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی حدوداً 53 میلیارد دلار درآمد و 6.71 میلیارد دلار سود عملیاتی کسب کرده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ترتیب کاهش 5 و 56 درصدی را نشان می دهد.

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم 2019

کسب و کار موبایل این شرکت به تنهایی درآمدی تقریباً 25 میلیارد دلاری را گزارش کرده که نسبت به مدت مشابه در سال پیش 17 درصد افزایش داشته. سود عملیاتی این بخش نیز با افزایش 32 درصدی، به 2.5 میلیارد دلار رسیده است.

سامسونگ می گوید افزایش درآمدهای کسب و کار موبایل این شرکت به خاطر فروش بالای گلکسی نوت 10 و سری A و همچنین عملکرد خوب در بازارهایی بوده که محصولات با تقاضای زیادی در آنها مواجه هستند.

غول فناوری کره جنوبی آمار دقیق فروش گلکسی نوت 10 را منتشر نکرده و تنها به فروش بهتر آن نسبت به نوت 9 اشاره کرده است. کسب و کار نمایشگر این کمپانی نیز با فروش خوب پنل های سایز کوچک و متوسط OLED، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و عملکرد نامطلوب بخش نمایشگر تلویزیون را جبران کرده است. کسب و کار تلویزیون سامسونگ گزارش درآمدهای خود را منتشر کرده که از کاهش درآمدها حکایت می کند.

سامسونگ امیدوار است سال 2020 با عرضه گوشی های 5G و تاشو، درآمدهایش همچنان افزایش داشته باشند ولی تا زمانی که تقاضا برای تراشه های حافظه افزایش نیابد، نمی توان چندان به انتشار گزارش های مالی پرسود هر سه ماه یکبار توسط این کمپانی خوشنام امیدوار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی