ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: مبارزه با سرویس‌های ارزش افزوده متخلف؛ هر آنچه باید بدانید

سرویس‌های ارزش افزوده یا وس در ایران حاشیه‌ساز بوده‌اند و حواشی آنها در این روزها بیشتر از همیشه داغ شده است. سال پیش بود که جهرمی خبر از مبارزه با اختاپوس پیامک‌های ارزش افزوده داد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

سرویس‌های ارزش افزوده یا وس در ایران حاشیه‌ساز بوده‌اند و حواشی آنها در این روزها بیشتر از همیشه داغ شده است. سال پیش بود که جهرمی خبر از مبارزه با اختاپوس پیامک‌های ارزش افزوده داد و حالا بعد از گذشت کمی بیشتر از یک سال، میدان مبارزه را با ارائه کدی دستوری داغ‌تر از پیش کرده است.

کد دستوری #6*800* به تمامی کاربران تلفن همراه اجازه می‌دهد که از میزان پولی که بابت سرویس‌های ارزش افزوده از حسابشان کسر شده آگاهی پیدا کنند و با ارسال پیامک عدد 1 به شماره 8007 از ریز جزییات آن با خبر شوند و اگر در این رابطه شکایتی دارند، آن را ثبت کنند.

اما سرویس‌های ارزش افزوده از چه زمانی روی کار آمدند و چه شد که توانستند یک بازار ۲۶۰۰ میلیارد تومانی را برای خود ایجاد کنند؟ این سرویس‌ها چگونه کار می‌کنند و حالا با آگاهی پیدا کردن از این هزینه‌ها، مردم می‌توانند چه کار کنند؟ در این ویدیو نگاهی به مسیر ارزش‌های افزوده داشته‌ایم و اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AK.۰۱۱۱
    AK.۰۱۱۱ | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    دزدی که شاخ و دم نداره

مطالب پیشنهادی