ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساتیا نادلا به عنوان برترین مدیر کسب و کار سال 2019 انتخاب شد

برترین مجله کسب و کار جهان یعنی فورچون به تازگی فهرست برترین مدیران کسب و کار را منتشر کرده و ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت را به عنوان برترین فرد این حوزه معرفی نموده است. به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

برترین مجله کسب و کار جهان یعنی فورچون به تازگی فهرست برترین مدیران کسب و کار را منتشر کرده و ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت را به عنوان برترین فرد این حوزه معرفی نموده است.

به عقیده فورچون، مایکروسافت تحت هدایت نادلا توانسته از فرهنگ سازمانی قدیمی خود (برگرفته از بیل گیتس و استیو بالمر) فاصله بگیرد و برای اولین بار به شرکتی یک تریلیون دلاری تبدیل شود.

همکاری مایکروسافت با پنتاگون

انتخاب نادلا به عنوان برترین مدیر کسب و کار، تا حدی به اشتیاق او برای استفاده حداکثری از مهارت های تیمش بر می گردد. در این تیم، افرادی مثل برد اسمیت (مشاور حقوقی ارشد و نماینده مایکروسافت)، ایمی هود (مدیر ارشد مالی) و کیتلین هوگن (مدیر ارشد نیروی انسانی) دیده می شوند. فورچون در این رابطه می گوید:

«نباید تصور کنیم نادلا خودش را دست کم می گیرد و عزت نفس ندارد؛ عملکرد مالی مایکروسافت به قدری خوب است که جای زیادی برای مباهات و فخرفروشی نادلا باقی گذاشته. این شرکت در سال مالی 2019 از درآمد 126 میلیارد دلاری خود 39 میلیارد دلار سود کرده است. درآمد مایکروسافت طی سه سال گذشته 11 درصد افزایش را نشان می دهد.»

نادلا در گفتگو با فورچون می گوید:

«مدیرعامل تنها در صورتی می تواند کارهای مد نظرش را به نتیجه برساند که تیم شایسته ای در اختیار داشته باشد، و من به تیمم افتخار می کنم.»

رده بندی سال 2019 فورچون بر اساس 10 فاکتور مختلف، از سود سهامداران تا بازگشت سرمایه تنظیم شده است. پس از نادلا، به ترتیب شاهد حضور الیزابت گینس (شرکت معدنی فورتسکیو متال)، برایان نیکول (شرکت چیپتول مکزیکن گریل)، مارگارت کین (شرکت سینکرونی فایننشال) و بیورن گولدن (مدیرعامل پوما) هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۶ آذر ۱۳۹۸

    ساعت 17:12 دیقه اینترنت همراه اول تو تبریز متصل شد.

مطالب پیشنهادی