ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ بزرگ‌ترین تأمین‌کننده نمایشگر موبایل در سه ماهه سوم 2019

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) دوباره به عنوان بزرگ ترین تأمین کننده نمایشگر صنعت موبایل انتخاب شد. سازنده کره ای اواخر سال گذشته میلادی این عنوان را به شرکت BOE Technology واگذار کرده بود. سال 2019 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) دوباره به عنوان بزرگ ترین تأمین کننده نمایشگر صنعت موبایل انتخاب شد. سازنده کره ای اواخر سال گذشته میلادی این عنوان را به شرکت BOE Technology واگذار کرده بود.

سال 2019 تعداد بیشتری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) به استفاده از پنل های امولد در محصولات خود روی آورده اند. همین عامل باعث شده تا سامسونگ دیسپلی مجدداً لقب بزرگ ترین بازیگر صنعت نمایشگر موبایل را از آن خود کند.

به گزارش سایت Gizmochina و به نقل از موسسه تحقیقاتی IHS Markit، سامسونگ دیسپلی تا پایان سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 29 درصد از بازار نمایشگر موبایل را در اختیار داشته که نسبت به سه ماهه قبل، افزایش 21.3 درصدی را نشان می دهد. در عین حال سهم کمپانی BOE Technology از بازار نمایشگر موبایل در بازه زمانی مشابه، به کمتر از 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

سامسونگ دیسپلی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 146 میلیون پنل امولد صادر کرده که دو میلیون بیشتر از کل پنل های LCD صادر شده در بازه زمانی سه ماهه در صنعت موبایل بوده. این آمار نشان می دهد پنل امولد در حال حاضر محبوب ترین نمایشگر موبایل است.

سامسونگ دیسپلی 93 میلیون پنل امولد در سه ماهه دوم سال 2019 صادر کرده بود و رسیدن به آمار 146 میلیونی در تنها سه ماه، دستاورد بزرگی برای این کمپانی کره ای محسوب می شود. در میان مشتریان نمایشگرهای سامسونگ، برندهای مختلفی به چشم می خورند که بعضی از آنها رقیب اصلی این شرکت در حوزه تلفن هوشمند هستند.

برندهای بزرگی مثل اپل، هواوی و شیائومی در طول امسال استفاده از پنل های امولد را در محصولات خود زیاد کرده اند که به افزایش سهم سامسونگ دیسپلی در بازار نمایشگر موبایل منتهی شده است.

سامسونگ دیسپلی در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر برده و پیش بینی نمی شود پنل های LCD بازگشت قدرتمندی داشته باشند. با وجود افزایش تقاضاء برای پنل های امولد، بعید است بقیه سازندگان توانایی رقابت با این کمپانی کره ای را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۷ آذر ۱۳۹۸

    پادشاهی دست سامسونگه

مطالب پیشنهادی