ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توانیتو مسابقه ویلچر رانی برگزار می‌کند

مدیرعامل توانیتو مدتیست که به دنبال برگزاری رویداد ویلچر رانی است و این موضوع بعد از وقفه‌ای چند روزه، پنج‌شنبه همین هفته، ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد. رویداد «توانیران» به‌گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کننده‌های آن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۰

مدیرعامل توانیتو مدتیست که به دنبال برگزاری رویداد ویلچر رانی است و این موضوع بعد از وقفه‌ای چند روزه، پنج‌شنبه همین هفته، ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

رویداد «توانیران» به‌گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کننده‌های آن برای لحظاتی خود را در شرایط یک فرد معلول قرار دهند. «وحید رجبلو» مدیرعامل توانیتو در باره توانیران می‌گوید:

«هدف ما از برگزاری این مسابقه ویلچرانی بین افراد بدون معلولیت و دارای معلولیت این است که فرهنگ سالم‌سالاری را به چالش بکشیم. در این مسابقه هفت‌تیم پنج‌نفره به نام‌های خبریتو (از خبرنگاران بنام)، پهلوانیتو (از مدیران استارتاپ‌ها)، اکسیژنیتو (از چهره‌هایورزشی)، توانیتو (از اعضای توانیتو)، اسنپیتو (از مدیران جوان اسنپ)، فودیتو (از مدیران اسنپ‌فود)، تریپیتو (از مدیران اسنپ‌تریپ) با حضور یک فرد معلول در هر تیم به رقابت می‌پردازند».

رجبلو درباره این رویداد به دیجیاتو گفت: «قصد داریم مسابقه‌ای میان توان‌یابان و غیرتوان‌یابان برگزار کنیم و آنها را به صورتی برابر در یک مسابقه ویلچر سواری قرار دهیم. این موقعیت می‌تواند چالشی جدی برای همه شرکت‌کنندگان به همراه داشته باشد.» رجبلو معتقد است که نشستن روی این ویلچرها یک حس مشترک بین همه ایجاد خواهد کرد و مرز باریک بین شرکت‌کنندگان را خواهد شکست. او باور دارد که برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند نتایج مثبتی برای توان‌یابان به همراه داشته باشد و انگیزه آنها را بیشتر از پیش تقویت کند.

رویداد «توانیران» با شعار «با چرخش چرخ ویلچر من جهان به گردش درمی‌آید» و با حمایت طلایی اسنپ و همچنین حمایت اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ در تاریخ ۲۸ام آذر ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد. همانطور که گفته شد در این رویداد، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در کنار افراد بدون معلولیت که از بین خبرنگاران نام‌آشنا و چهره‌های سرشناس استارتاپی انتخاب شده‌اند در یک رقابت چندوجهی شرکت خواهند کرد تا تجربه‌ای کوتاه از برداشتن مرز بین جهان معلولان و افراد سالم را به نمایش بگذارند. اخبار مربوط به این رویداد را می‌توانید از طریق هشتگ توانیران در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • binam
    binam | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    گلبال و … هم بذارن عالی می‌شه. راستی علی‌بابا نمی‌خواد هوش مصنوعی «دابی» را در اختیار نابینایان برای صفحه‌خوانی در همهٔ پلتفرم‌ها قرار بده؟

مطالب پیشنهادی