ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی گوشی های میان رده Y9s و Y9 پرایم 2019 را در ایران رونمایی کرد

هواوی در مراسم یلدایی خود از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. در این مراسم که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، گوشی های میان رده Y9s و Y9 پرایم 2019 و ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

هواوی در مراسم یلدایی خود از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. در این مراسم که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، گوشی های میان رده Y9s و Y9 پرایم 2019 و ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 در کنار چند محصول دیگر معرفی شدند.

بابک فیاض، قائم مقام هواوی در ابتدای این مراسم از رشد قابل توجه برند هواوی طی سال های اخیر سخن گفت. طبق آخرین رده بندی های سال 2019، برند هواوی در سایت های معتبر فورچون گلوبال، برندز، برند فایننس و اینتربرند به ترتیب در رتبه های 61 و 47 و 12و 68 قرار گرفته که پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سال قبل محسوب می شود.

به گفته فیاض، هواوی رتبه نخست سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه را بین شرکت های جهان دارد و در نیمسال اول 2019 توانسته بیش از 200 میلیون گوشی را به بازار جهانی عرضه کند.

امیرحسین قاسمی، مدیر محصول هواوی رونمایی از محصولات را بر عهده داشت. اولین محصول، هواوی Y9s است که حدود یک ماه قبل به شکل رسمی در بازار جهانی معرفی شد. از ویژگی های جالب این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده داخل دکمه پاور روی لبه کناری، دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

هواوی Y9 پرایم 2019 گوشی دیگریست که در مراسم دیشب معرفی شد. این گوشی نسخه اقتصادی تر Y9s محسوب می شود. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است و همچنان از نمایشگر بدون ناچ و دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد.

هواوی Watch GT2 نسل دوم ساعت هوشمند این شرکت است که در دو مدل 42 و 46 میلیمتری با قابلیت های پیشرفته پایش سلامت و ورزش معرفی شده است. مدل 46 میلیمتری این گوشی با مصرف معمول تا 2 هفته شارژدهی خواهد داشت و تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

قاسمی پس از معرفی این سه محصول، خبر از سورپرایز هواوی داد و لپ تاپ های جدید این شرکت یعنی میت بوک X پرو و میت بوک 13 را نیز معرفی کرد که البته مشخص نیست چه زمانی و با چه قیمتی به بازار کشورمان راه پیدا می کنند.

از جمله لوازم جانبی هواوی که به زودی وارد بازار ایران می شوند هم شاهد رونمایی فری بادز 3، فری بادز لایت بودیم.

بدون شک مهم ترین محصولات مراسم هواوی، گوشی های Y9s و Y9 پرایم 2019 هستند که بازار میان رده های کشورمان را متنوع تر می کنند. هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت دقیق این محصولات ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۲۷ آذر ۱۳۹۸

    سرویس های گوگل رو اجرا میکنن؟?

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸

      بله به طور کامل از طرف گوگل پشتیبانی میشن

مطالب پیشنهادی