ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 9X
نقد و بررسی‌

نگاه نزدیک دیجیاتو: گوشی میان رده آنر 9X [تماشا کنید]

آنر روز سه شنبه گوشی میان رده پریمیوم جدیدش یعنی آنر 9X را در ایران معرفی کرد. این گوشی با ویژگی های جالب می تواند انتخاب مناسبی در بازار رقابتی کشورمان باشد. در این ویدیو ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

آنر روز سه شنبه گوشی میان رده پریمیوم جدیدش یعنی آنر 9X را در ایران معرفی کرد. این گوشی با ویژگی های جالب می تواند انتخاب مناسبی در بازار رقابتی کشورمان باشد. در این ویدیو می خواهیم نگاه کوتاهی به این گوشی داشته باشیم. با دیجیاتو همراه باشید.

آنر 9X بدنه زیبایی دارد و نورپردازی ویژه پنل پشتی هم به جذابیت کار افزوده است. کیفیت ساخت بدنه هم واقعاً بالاست و حس خوبی را به شما منتقل می کند. مهم تر از این، طراحی کاملاً تمام صفحه نمایشگر است که هیچگونه ناچ و حفره ای ندارد. به همین دلیل، دوربین سلفی به داخل بدنه منتقل شده است.

دوربین پاپ آپ آنر 9X طی یک ثانیه بیرون می آید و در همین زمان به مکان خود بر می گردد. به گفته آنر این دوربین مقاومت و استقامت بالایی دارد و به این زودی ها خراب نمی شود. حتی اگر گوشی از دستتان بیفتد، دوربین سلفی با تشخیص سقوط به شکل خودکار به داخل بدنه می رود. البته همان طور که در ویدیو دیدید، ماژول دوربین سرعت کافی ندارد و شاید در اثر سقوط، صدمه ببیند.

در مورد توان سخت افزاری و شارژدهی باتری این گوشی هنوز نمی توان به طور کامل اظهار نظر کرد. به زودی می توانید بررسی کامل این گوشی را در دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۷ آذر ۱۳۹۸

    عالی بود خسته نباشی!!

مطالب پیشنهادی