ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرالزمان خرده فروشی‌ های آمریکا؛ تعطیلی بیش از 9300 فروشگاه در سال 2019

سال 2019، سال خوبی برای بسیاری از خرده فروشان آمریکایی نبود و با وجود اقتصاد قوی و فراوانی مشتری، بسیاری از آنها را به تعطیلی کشاند. سال جاری میلادی خرده فروش های آمریکایی از تعطیلی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سال 2019، سال خوبی برای بسیاری از خرده فروشان آمریکایی نبود و با وجود اقتصاد قوی و فراوانی مشتری، بسیاری از آنها را به تعطیلی کشاند.

سال جاری میلادی خرده فروش های آمریکایی از تعطیلی 9302 مغازه خبر دادند که افزایش 59 درصدی را نسبت به سال 2018 نشان می دهد. بر اساس داده هایی که شرکت تحقیقاتی Coresight Research جمع آوری کرده، این بالاترین میزان تعطیلی از سال 2012 محسوب می شود.

آمار ورشکستگی در بخش خرده فروشی در سال 2019 افزایش داشته و همین عامل سبب شده تا بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی کرکره مغازه های خود را برای همیشه پایین بکشند.

فروشگاه های Payless. Gymborre, Charlotte Russe و Shopko اعلام ورشکستگی کردند و روی هم رفته 3720 شعبه را بستند. اکثر شعبات متعلق به شرکت Payless هستند؛ این فروشگاه زنجیره ای کفش برای دومین بار در فوریه سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی کرد و 2100 مغازه را در آمریکا تعطیل کرد.

فروشگاه زنجیره ای Fred نیز پس از ورشکستگی در ماه سپتامبر، 564 شعبه را بست. فروشگاه Forever 21 نیز در همین ماه اعلام ورشکستگی کرد و 178 مغازه را تعطیل کرد.

فروشگاه های دیگری از جمله Ascena Retail, Family Dollar, GNC, Walgreens, Signet Jewelers, و JCPenney نیز برای ذخیره منابع مالی و بازگشایی فروشگاه های بهتر، شعبات خود را تعطیل کردند. فروشگاه های Family Dollar و Signet نیز به ترتیب از تعطیلی 359 و 159 مغازه خبر دادند.

به دلیل فراگیر شدن خرید اینترنتی، احتمالا هزاران مغازه دیگر در سال های آتی به تعطیلی کشیده خواهند شد. بالا بودن هزینه اجاره و بدهکاری ها، از دیگر عوامل بسته شدن مغازه ها هستند.

خریدهای اینترنتی حدود 16 درصد از آمار کل فروش خرده فروشی ها را تشکیل می دهند. محققان تخمین می زنند این آمار تا سال 2026 به 25 درصد برسد. این عامل می تواند سبب بسته شدن نهایتاً 75 هزار مغازه شود.

خرده فروشی های بزرگی همچون والمارت و Best Buy نیز با وجود افتتاح فروشگاه های جدید، در سکوت خبری در حال تعطیل کردن تعدادی از فروشگاه های خود هستند. «مایکل براون» (Michael Brown)، یکی از تحلیلگران شرکت مشاوره ای AT Kearney تخمین می زند تا سال 2020 آمار مغازه های بسته شده از آمار افتتاح آنها پیشی بگیرد.

برخی از خرده فروشی ها اما چندین شعبه افتتاح کرده اند؛ در گزارش موسسه Coreinsight به بازگشایی 4392 مغازه در سال جاری میلادی اشاره شده است. ظاهراً مشتریان به فروشگاه های تخفیف علاقه بیشتری نشان داده اند چون فروشگاه Dollar General از افتتاح 975 مغازه در سال جاری میلادی خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadeq
    sadeq | ۴ دی ۱۳۹۸

    منتظر اخبار اینچنینی تو رادیو و تلویزیون ایران باشید:
    افول امریکا
    مصاحبه اون پسره(اسمشو یادم نیست، خبرنگار ایران تو نیویورک) با انسان های بیکار شده
    اعلام تاریخی برای متلاشی شدن امریکا
    عاقبت کشوری که زیر توافق برجام میزند?

    • expire expre
      expire expre | ۴ دی ۱۳۹۸

      ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? تو ثدا و ثیمای میییییییییلیییییییییییی رو میفرمایید؟

مطالب پیشنهادی