ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسبت اربعین
تکنولوژی

همراه اول حامی تیم ملی امید ایران شد

همراه اول به صورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا و انتخابی المپیک ٢٠٢٠ توکیو تعیین شد. بر اساس اطلاعیه‌ای که روابط عمومی همراه اول ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۵

همراه اول به صورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا و انتخابی المپیک ٢٠٢٠ توکیو تعیین شد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که روابط عمومی همراه اول منتشر کرده، این مجموعه به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی فوتبال امید در این رویداد مهم ورزشی شده است.

گفتنیست اپراتور اول در سالیان اخیر همواره حامی ورزش کشور بوده و در مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و غیره حمایت کرده است.

تیم امید ایران

رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا از هجدهم دی ماه سال جاری با حضور ١۶ تیم به میزبانی تایلند برگزار می شود و سه تیم برتر سهمیه المپیک ٢٠٢٠ توکیو را دریافت می کنند.

مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا یا جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا مسابقاتی که است توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال برگزار می‌شود. این مسابقات که در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی و اولین دوره آن در سال ۲۰۱۳ برگزار شده است، سه تیم برتر آن به بازی‌های المپیک تابستانی راه پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی