ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی Envy 32 AiO معرفی شد؛ کامپیوتر all-in-one با کارت گرافیک RTX 2080 و پایه شارژر

کمپانی اچ پی در نمایشگاه CES 2020 از کامپیوتر all-in-one خود به نام Envy 32 AiO رونمایی کرد. کامپیوتر Envy 32 AiO از نمایشگر 31.5 اینچی 4K با روشنایی 600 نیت (HDR600) و کارت گرافیک جیفورس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

کمپانی اچ پی در نمایشگاه CES 2020 از کامپیوتر all-in-one خود به نام Envy 32 AiO رونمایی کرد.

کامپیوتر Envy 32 AiO از نمایشگر 31.5 اینچی 4K با روشنایی 600 نیت (HDR600) و کارت گرافیک جیفورس RTX 2080 (Max-Q) برخوردار است. این محصول، اولین کامپیوتر AiO است که گواهی برنامه RTX Studio انویدیا را کسب می کند؛ به این معنی که توانایی استفاده از هسته های RTX در اپلیکیشن های پشتیبانی شده برای ره گیری پرتو شتاب گرفته و هوش مصنوعی را دارد.

کامپیوتر Envy 32 AiO از پردازنده نسل نهم اینتل Core i7، حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD برخوردار است. اچ پی مدعی شده این کامپیوتر به لطف نسبت نمایشگر به بدنه 92.8 درصدی، عریض ترین نمایشگر 4K دنیا را در یک سیستم AIO ارائه می کند. اچ پی می گوید این محصول اولین کامپیوتر شخصی دنیا با نمایشگر HDR600 نیز بوده و نسبت کنتراست 6000 به 1 را به ارمغان می آورد.

کامپیوتر Envy 32 AiO اچ پی

به نظر می رسد سریال «ترین» های کامپیوتر مورد بحث تمامی ندارد چون اچ پی مدعی شده این محصول به خاطر بهره مندی از توییتر و ساب ووفرهای ساخت Bang & Olufsen، بلندصداترین کامپیوتر شخصی AIO دنیاست. کاربر می تواند زمان خاموش بودن این محصول نیز موزیک را به اسپیکرهای آن استریم کند. پایه آن نیز شارژر بیسیم Qi بوده که حین خاموش بودن سیستم نیز قابلیت شارژ کردن دیوایس ها را دارد.

کامپیوتر Envy 32 AiO اچ پی از هم اکنون با قیمت پایه 1599 دلار از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی