ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند شیائومی Children’s Learning Watch 4Pro برای کودکان معرفی شد

میتو (Mitu) که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro رونمایی کرد. این ساعت که برای کودکان ساخته شده از چیپست اسنپدراگون ویر 2500، رم 1 گیگابایتی و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

میتو (Mitu) که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro رونمایی کرد. این ساعت که برای کودکان ساخته شده از چیپست اسنپدراگون ویر 2500، رم 1 گیگابایتی و دو دوربین برخ وردار است.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro طراحی چشم نوازی داشته و قاب ضخیم آن باتری حجیم 920 میلی آمپر ساعتی، چیپست اسنپدراگون ویر 2500، دو دوربین، رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی را در خود جای داده است.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro

ساعت هوشمند مورد بحث از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و دوربین 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2 بهره می برد. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن نیز می توان به پشتیبانی از NFC، اینترنت 4G LTE و GPS دو بانده (L1 + L5) اشاره کرد.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro از نمایشگر 1.78 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 و تراکم 326 پیکسل بر اینچ بهره برده و از رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8.1 که مخصوص کودکان شخصی سازی شده، برخوردار است.

سازنده می گوید این محصول از هوش مصنوعی پیچیده ای برخوردار است که به والدین اجازه مکان یابی دقیق فرزند را داده و دارای 24 حالت مختلف برای نظارت بر کودکان است. به کمک دوربین ها نیز می توان محیط اطراف کودک را تحت نظر گرفت.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro از دستیار هوشمند شیائومی Voice Assistant و همچنین یادگیری ماشینی بهره می برد. تماس تصویری و جستجوی مبتنی بر تصویر با قابلیت تشخیص اجسام، از دیگر قابلیت های این ساعت هستند.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro در رنگ های آبی و صورتی و با قیمت 190 دلار به زودی در چین به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی