ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

رونمایی از لوگوی نیروی فضایی آمریکا و شباهت زیاد آن به طرحی از پیشتازان فضا

روز گذشته دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود از لوگوی نیروی فضایی آمریکا رونمایی کرد. ترامپ در توییت خود اینطور نوشت: بعد از مشورت با فرماندهان ارشد ارتش، طراحان و دیگران خرسندم که لوگوی جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

روز گذشته دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود از لوگوی نیروی فضایی آمریکا رونمایی کرد.

ترامپ در توییت خود اینطور نوشت:

بعد از مشورت با فرماندهان ارشد ارتش، طراحان و دیگران خرسندم که لوگوی جدید برای نیروی فضایی آمریکا را با شما به اشتراک بگذارم؛ ششمین شاخه از ارتش بزرگ آمریکا!

به محض انتشار این توییت هواداران مجموعه تلویزیونی علمی و تخیلی پیشتازان فضا (یا Star Trek) به آن واکنش نشان دادند و به شباهت های این لوگو با لوگوی به نمایش در آمده در این مجموعه تلویزیونی اشاره کردند. پیکانی که در میانه تصویر دیده می شود، ردی که اطراف آن ترسیم شده، پس زمینه مملو از ستاره و محل قرار گیری نوشته در آن همگی تقریبا از روی لوگوی پیشتازان فضا ساخته شده است.

لوگوی نیروی فضایی آمریکا

در دنیای پیشتازان فضا، Starfleet یا ناوگان فضا نوعی نیروی فضایی یونیفرم پوش است که تحت نظارت فدراسیون متحد سیاره ها و به عنوان شاخه اصلی به اکتشافات فضایی، تحقیقات، دفاع، حفظ صلح و برقراری دیپلماسی می پردازد.

همانطور که پیش بینی می شد هواداران پیشتازان فضا از جمله George Takei هنرپیشه این مجموعه و همچنین مارک همیل بازیگر استار وارز نیز به این لوگو واکنش نشان دادند.

توییت George Takei

دیگر هیچ چیز تقدس ندارد

مارک همیل هم توییت کرد:

باز هم پخش دوباره پیشتازان فضا

گفتنی است نیروی فضایی آمریکا تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است.

در ۱۷ ژانویه امسال نیز نیروی فضایی آمریکا با رونمایی از طرح یونیفرم های خود باز هم خبر ساز شد. گویا این طرح ها برای هواداران مجموعه استار وارز بسیار آشنا به نظر می آمدند و آنها را به یاد فیلم مورد علاقه شان می انداخت. نیروی فضایی آمریکا در دسامبر ۲۰۱۹ و با امضای قانون مجوز دفاع ملی توسط ترامپ رسما شروع به کار کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ بهمن ۱۳۹۸

    حالا شبیه باشه. چه اشکالی داره مگه؟

مطالب پیشنهادی