ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای رسمی و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ سامسونگ

یک سایت آلمانی رندرهای رسمی و مشخصات کامل سخت افزار گلکسی زد فلیپ را منتشر کرد. بر اساس گزارش سایت WinFuture، گلکسی زد فلیپ از نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 2636x1080 پیکسل و نسبت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

یک سایت آلمانی رندرهای رسمی و مشخصات کامل سخت افزار گلکسی زد فلیپ را منتشر کرد.

بر اساس گزارش سایت WinFuture، گلکسی زد فلیپ از نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 2636x1080 پیکسل و نسبت تصویر 22:9 بهره می برد. این گزارش تأیید می کند که نمایشگر این گوشی از نوع «شیشه بسیار نازک» (UTG) است و دیگر خبری از پنل شکننده و پلاستیکی گلکسی فولد نیست.

در وسط نمایشگر گوشی مورد بحث حفره ای قرار گرفته که پذیرای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. یک صفحه نمایش اولد 1.06 اینچی با رزولوشن 300x116 پیکسل نیز در پنل پشتی تعبیه شده که از آن برای آگاهی از ساعت، تاریخ و مشاهده نوتیفیکشن های ساده استفاده خواهد شد.

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد. پیش بینی می شود خانواده گلکسی اس 20 با چیپست پرچمدار و جدید اسنپدراگون 865 از راه برسند.

در لبه پایینی گلکسی زد فلیپ تنها یک پورت USB-C برای شارژ و هدفون به چشم می خورد و خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت حافظه microSD نیست. همچنین از اینترنت 5G پشتیبانی نکرده و تنها به شبکه های LTE متصل می شود.

گلکسی زد فلیپ از دوربین دوگانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ضریب اف 2.2 بهره می برد. باتری آن ظرفیتی برابر با 3300 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع 15 واتی و همچنین شارژ بیسیم 9 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت گلکسی زد فلیپ مشخص نشده ولی بر اساس شایعات قبلی پیش بینی می شود در حدود 1400 دلار باشد. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش سایت آلمانی مورد بحث، ظاهر آینده نگرانه و خاص گلکسی زد فلیپ فاکتورهای اصلی فروش آن هستند و سخت افزار در اولویت بعدی سامسونگ بوده است. این محصول برای اینفلوئنسرها و مشتریانی که ظاهر برایشان اهمیت دارد، تولید شده و کاربرانی که سخت افزار قوی تر می خواهند باید تا زمان عرضه گلکسی اس 20 صبر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی