ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 پلاس
تکنولوژی

گلکسی S20 با هر ۳ دوربین به صورت همزمان تصویربرداری می‌کند

تنها ۸ روز تا معرفی رسمی از سری جدید گلکسی S20 مانده ولی به نظر می‌رسد شایعات و اخبار پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ تمامی ندارند. در جدیدترین افشاگری مکس واینباخ، او مدعی شده است که ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

تنها ۸ روز تا معرفی رسمی از سری جدید گلکسی S20 مانده ولی به نظر می‌رسد شایعات و اخبار پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ تمامی ندارند. در جدیدترین افشاگری مکس واینباخ، او مدعی شده است که هر ۳ گوشی سامسونگ می‌توانند به صورت همزمان با ۳ دوربین خود تصویر‌برداری کنند.

بر اساس اطلاعاتی که مکس واینباخ افشا کرده، قابلیت تصویر‌بردرای به صورت همزمان به ۳ دوربین گوشی‌های گلکسی S20 را در اختیار کاربران قرار دهد. یعنی کاربران می‌توان با دوربین اصلی، دوربین اولترا واید و دوربین تله فوتو عکس یا فیلم بگیرند و پس از مراجعه به گالری، عکس مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

این قابلیت احتمالا «Quick Take» نام دارد و احتمالا به کمک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ میسر می‌شود. البته از لحاظ نوآوری باید بگوییم که این قابلیت چندان جدید و نوآورانه نبوده و شرکت‌های دیگری نیز پیش از این، قابلیت فوق را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند.

گلکسی S20

برای مثال ال جی، همتای هموطن سامسونگ ۲ سال پیش در سال ۲۰۱۸ قابلیت مشابه با نام «Triple Shot» را در گوشی V40 تعبیه کرده بود. کمپانی اپل نیز در مراسم معارفه آیفون ۱۱ پرو، مانور ویژه‌ای روی قابلیت تصویر‌برداری همزمان دوربین ۳ گانه پرچمدار خود داده بود. البته لازم به ذکر است که اپ دوربین پیش‌فرض آیفون چنین قابلیتی را ندارد و کاربران موظف هستند برای استفاده از این ویژگی از برنامه‌های شخص ثالث مانند «DoubleTake» استفاده کنند.

با این حال باید تا ۲۲ بهمن منتظر بمانیم تا صحت این اطلاعات تایید شود. تا پیش از آن تاریخ، صرفا باید به حدس و گمان‌ها و افشاگری های امثال واینباخ بسنده کنیم. البته اطلاعاتی در رابطه با چیپست و میزان رم خانواده گلکسی S20 لو رفته که با توجه به استفاده سامسونگ از جدیدترین سخت‌افزارها، می‌توان به صحت و درستی آن‌ها تا حدودی اطمینان داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

    چه فایده که موبایل پرچمدار هم دیگه مثل خرید ماشین واسمون رویا شیرین شده

مطالب پیشنهادی