ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی HTC
تکنولوژی

کمپانی HTC تایید کرد: تولید نخستین گوشی 5G

کمپانی HTC شاید بیشتر تمرکز خود را روی هدست‌ها واقعیت مجازی گذاشته باشد، ولی به نظر می‌رسد آن قدرها هم که ما فکر می‌کنیم، بازارموبایل را فراموش نکرده است. اخیرا مدیرعامل این کمپانی تایوانی عنوان ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۰

کمپانی HTC شاید بیشتر تمرکز خود را روی هدست‌ها واقعیت مجازی گذاشته باشد، ولی به نظر می‌رسد آن قدرها هم که ما فکر می‌کنیم، بازارموبایل را فراموش نکرده است. اخیرا مدیرعامل این کمپانی تایوانی عنوان کرده که در سال ۲۰۲۰ باید شاهد عرضه اولین گوشی‌های 5G این شرکت محبوب باشیم.

ایو میتر (Yves Maitre) مدیرعامل فرانسوی کمپانی HTC، اعلام کرده است که اولین گوشی این کمپانی با بهره‌وری از تکنولوژی 5G در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. البته او دقیقا زمان معرفی آن را مشخص نکرده است. همچنین او اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی‌‌های این کمپانی منتشر نکرده، ولی به احتمال زیاد پرچمداران زودتر معرفی می‌شوند.

کمپانی HTC

البته کمپانی HTC حتما نباید پرچمدار معرفی کند، زیرا شرکت‌های سازنده چییپ‌های 5G مانند کوالکام و مدیاتک، بازار میان‌رده را هدف خود قرار داده‌اند. HTC هم می‌تواند از این قضیه استفاده کند و گوشی‌های ارزان‌تری را به دست کاربران برساند. با این حال میتر تاکیر می‌کند که معرفی گوشی‌های 5G، در راستای هدف اصلی این کمپانی یا همان کاربردهای این تکنولوژی در واقعیت مجازی است.

درست است که تکنولوژی 5G هنوز به بلوغ کامل نرسیده، ولی پهنای باند بالا و تاخیر کم این بستر ارتباطاتی، باعث می‌شود برنامه‌های VR بهتر و روان‌تر اجرا شوند و دیگر مشکلات فعلی را نداشته باشند. با این حال معلوم نیست که کمپانی HTC بتواند از پس از این کار بر بیاید یا خیر. آخرین پرچمدار این کمپانی +HTC U12 بود که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

این کمپانی اکنون با هدست‌های واقعیت مجازی و گوشی‌‌های ارزان و عموما پایین‌رده شناخته می‌شود و دیگر آن شکوه سابق را ندارد. با این حال علاقه به تکنولوژی 5G نشان دهنده این است که کمپانی HTC هنوز به بازار موبایلی که زمانی در آن پادشاهی میکرد، علاقه دارد و شاید این تکنولوژی ناجی کمپانی محبوب تایوانی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aliasghar Malmir
    Aliasghar Malmir | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    کیفیت ساخت گوشی های htc عالیه؛ امیدوارم زودتر و با قدرت برگرده

مطالب پیشنهادی