ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو [تماشا کنید]

هواوی دو سال قبل در کنگره جهانی موبایل، لپ تاپ جدیدش یعنی میت بوک ایکس پرو (MateBook X Pro) را معرفی کرد تا نماینده شایسته ای در دنیای اولترابوک های حرفه ای داشته باشد. ما این لپ تاپ را در دیجیاتو بررسی کردیم و دیدیم که با محصولی با کیفیت و کارآمد طرف هستیم. به تازگی نسل دوم میت بوک ایکس پرو وارد کشورمان شده و در این ویدیو می خواهیم نگاهی به قابلیت های آن داشته باشیم. با دیجیاتو همراه باشید.

نسل دوم میت بوک ایکس پرو که سال گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شد، تفاوت قابل توجهی با نسل قبل ندارد و با اندکی بهبود ظاهری و سخت افزاری عرضه شده است. این لپ تاپ با کیفیت ساخت عالی، فقط 1.33 کیلوگرم وزن دارد. البته از نظر درگاه های ارتباطی کمی با محدودیت مواجه هستیم چون فقط یک درگاه USB 3.0 تایپ A و دو درگاه USB-C در اختیار داریم، یعنی خبری از درگاه HDMI یا کارت خوان نیست. خوشبختانه یکی از درگاه های USB-C از تاندربولت 3.0 برای انتقال تصویر پشتیبانی می کند.

نمایشگر 13.9 اینچی یکی از مزایای اصلی میت بوک ایکس پرو محسوب می شود که با نسبت تصویر 3:2 برای وبگردی بهینه شده است. این صفحه حدود 91 درصد از سطح را به خود اختصاص داده که رقم بسیار خوبیست و نقش بسزایی در کاهش ابعاد دستگاه ایفا می کند. هواوی مثل نسل قبل، وبکم را داخل کیبورد تعبیه کرده که زاویه مناسبی برای مکالمه تصویری ندارد و باید کمی از لپ تاپ فاصله بگیرید تا تصویر کاملی از خودتان ثبت کنید.

ترکیب سخت افزاری میت بوک ایکس پرو شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7، هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD هم برای استفاده روزمره کافیست و حتی می توانید بازی های سبک را روی آن اجرا کنید. به زودی می توانید بررسی کامل این دستگاه را در دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Bandar village
    Bandar village | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

    کاش تو ایران موجود بشه

  • میطی
    میطی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

    سلام. ممنون از زحمات شما.
    دو تا نکته رو راجع به ویدئو خدمتتون عرض می‌کنم، امیدوارم مفید باشه.
    یکی این که تلفظ صحیح این برند هواوِی هست. هم توی صفحهٔ ویکی‌پدیا به این شکل نوشته شده، هم اگر بررسی یوتوبرها رو ببینید همه اینطور تلفظش می‌کنند.
    نکتهٔ دیگه این که به نظر من موسیقی‌هایی که تیم دیجیاتو برای ویدئوها استفاده می‌کنن زیادی سنگین و شلوغ و گاهاً آزاردهنده است. اگر از موسیقی ملایم‌تری استفاده کنید به نظر من بهتره.
    قصد جسارت نداشتم. امیدوارم موفق باشید.

    • Me
      Me | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

      بش میگم

  • Erfan4
    Erfan4 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

    آقای مقدسی عزیز ممنون میشیم اگر توی بررسی تخصصی از بابت دیزاین و کیفیت صفحه نمایش با مک بوک پرو ۲۰۱۸ مقایسه بشه. با تشکر

  • ابرام
    ابرام | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

    ویدیو مشکل داره .
    پلی نمیشه

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.