ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سومین نشان درخش به استارتاپ «آسان بورس» رسید

نشان درخش، جایزه‌ای است که هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به یکی از استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به سه ماه گذشته خود داشته است، اهدا می شود. در آخرین ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۵

نشان درخش، جایزه‌ای است که هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به یکی از استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به سه ماه گذشته خود داشته است، اهدا می شود.

در آخرین ارزیابی صورت گرفته، استارتاپ آسان‌بورس به عنوان تیم برگزیده‌ برای دریافت نشان درخش فصل زمستان 98 اعلام شد.

طبق روال رایج مدیریت ثروت ستارگان، اهدا جایزه نشان درخش در گردهم‌آیی فصلی تیم‌های پورتفولیو ستارگان صورت می‌گرفت، اما نظر به نگرانی‌ها در خصوص شیوع ویروس کرونا و اولویت حفظ سلامت اعضای تیم‌ها، برگزاری گردهم‌آیی فصل زمستان منتفی شد و نشان درخش بدون برگزاری مراسم جمعی، به آسان بورس اهدا شد.

آسان‌بورس یک استارتاپ فعال در بازار سرمایه و فناوری ثروت است. این شرکت پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هدفش تسهیل و ساده‌سازی چنین فعالیتی برای فعالین بازار سرمایه اعم از مبتدی و حرفه‌ای است.

به این ترتیب پس از دو استارتاپ بونس و قسطا، آسان بورس سومین کسب و کاری است که مفتخر به دریافت نشان درخش از مدیریت ثروت ستارگان گردیده است.

شرکت مدیریت ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر متمرکز بر حوزه فین‌تک است که در حال حاضر ۱۶ کسب و کار در پورتفولیو خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی