ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات مدل‌‌های اقتصادی گلکسی M21 و گلکسی M11 پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ به منظور تنوع بخشیدن به خانواده M محصولات خود، به زودی از گوشی های اقتصادی گلکسی M11 و گلکسی M21 رونمایی می کند. بر اساس اطلاعات درج شده در سایت آمازون هند، گلکسی M21 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

سامسونگ به منظور تنوع بخشیدن به خانواده M محصولات خود، به زودی از گوشی های اقتصادی گلکسی M11 و گلکسی M21 رونمایی می کند.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت آمازون هند، گلکسی M21 از دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی M20 دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی داشت. دوربین سلفی نیز پیشرفت داشته و حسگر 8 مگاپیکسلی نسل قبل جای خود را به سنسور 20 مگاپیکسلی داده است.

گلکسی M21 از باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و نمایشگر آن از نوع Super AMOLED با رزولوشن +HD یا +Full HD خواهد بود.

سایت 91Mobiles مدعی شده گلکسی M21 از لحاظ مشخصات، تفاوتی با گلکسی M30s ندارد و احتمالاً با چیپست اگزینوس 9611، حداکثر 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار خواهد شد.

گلکسی M11 به طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده، ولی اخیراً در گوگل پلی کنسول لیست شده است. بر اساس داده های قرار گرفته در این دیتابیس، گلکسی M11 از نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 1560x720 پیکسل و چیپست اسنپدراگون 450 برخوردار بوده و حداقل یکی از مدل های آن رم 3 گیگابایتی خواهد داشت.

رندر گلکسی M11
رندر گلکسی M11

اطلاعاتی از دوربین گلکسی M11 در دست نیست ولی می توان انتظار داشت همانند گلکسی M10s، حداقل از دوربین دوگانه برخوردار باشد. همانطور که در رندر این گوشی دیده می شود، دوربین سلفی در حفره تعبیه شده در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. جزئیات حسگر اثر انگشت این گوشی منتشر نشده ولی اطلاعات درج شده در گوگل پلی کنسول نشان می دهند این مدل حسگر اثر انگشت خواهد داشت.

گلکسی M21 از تاریخ 16 مارس (26 اسفند) در هند به بازار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه گلکسی M11 هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    ظاهرا نت بین الملل قطع شد

  • Khan
    Khan | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    گوشی اقتصادی صفحه سوپرامولد نمیخواد واقعا. هزینه تعمیرش زیاد میکشه. LCD میخری 500 اونوقت سوپرامولد 2 میلیون میشه

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    یکی از دلایل خرید m20 خودم ال سی دی بودن نمایشگرش بود‌ این که امدن تو نسخه جدید سوپرامولدش کردن جالب نبوده ال سی دی مقاوم تره و ارزون تره وقتی صفحه نمایشگر بشکنه این میشه زیر ششصد تمومش کرد ولی اون باید با نزدیک به دو تومن تموم کنی

مطالب پیشنهادی