ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آسترو اسلاید
تکنولوژی

آسترو اسلاید معرفی شد؛ گوشی جدید پلنت کامپیوترز مجهز به کیبورد فیزیکی

اغلب گوشی‌های هوشمند کنونی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، اما در میان شرکت پلنت کامیپوترز تصمیم به رونمایی از گوشی آسترو اسلاید با مکانیزم کشویی و کیبورد فیزیکی QWERTY گرفته. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

اغلب گوشی‌های هوشمند کنونی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، اما در میان شرکت پلنت کامیپوترز تصمیم به رونمایی از گوشی آسترو اسلاید با مکانیزم کشویی و کیبورد فیزیکی QWERTY گرفته. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

شرکت پلتنت کامپیوترز همچنان به تولید گوشی‌های منحصر به فرد خود با کیبورد فیزیکی ادامه می‌دهد. جدیدترین محصول این شرکت آسترو اسلاید نام دارد که اگرچه از صفحه نمایش 6.53 اینچی بهره می‌برد، اما دارای مکانیزم کشویی «RockUp» بوده و کیبورد فیزیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه که می‌توان از آن به عنوان یک دستیار دیجیتال شخصی (PDA) نیز یاد کرد، به مکانیزمی مجهز شده که نمایشگر آن را بالا می‌برد و آن را تبدیل به یک لپ تاپ کوچک می‌کند. با باز کردن این گوشی، کیبورد فیزیکی QWERTY نمایان می‌شود که می‌توان توسط آن پیام‌های خود را تایپ کنید.

آسترو اسلاید یک محصول قدرتمند است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 10 بهره می‌برد که البته امکان استفاده از لینوکس را نیز برای کاربران فراهم خواهد کرد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست مدیاتک Dimensity 1000 تامین می‌شود که دارای مودم 5G است.

آسترو اسلاید

پلنت کامپیوترز جدیدترین محصول خود را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز کرده و برای آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان استفاده از کارت حافظه را درنظر گرفته. این دستگاه از سیم‌کارت نانو و همچنین eSIM پشتیبانی می‌کند.

آسترو اسلاید ما را به یاد دستیارهای دیجیتال شخصی بلک بری در سال‌های دور می‌اندازد، البته این دستگاه دارای تمام امکانات گوشی‌های هوشمند امروزی نیز هست. این پروژه با کمک‌های مالی مردمی در «ایندی‌گوگو» به تولید می‌رسد. در گذشته گوشی Cosmo Communicator نیز با این روش به تولید رسیده بود.

آسترو اسلاید که امروز معرفی شده، دارای قیمت پایه 491 دلار بوده و انتظار می‌رود از فرودین سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فراز
    فراز | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

    عالی

  • محمد
    محمد | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    صفحه کلید فیزیکی با اینکه وزن و ابعاد گوشی رو بالا می‌بره ولی طرفدارهای خاص خودشو داره

  • Ben Dehqan
    Ben Dehqan | ۱۱ فروردین ۱۳۹۹

    واقعا جاش خالی بود. مخصوصا نسخه لینوکس ش

مطالب پیشنهادی