ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می کیدز واچ ۴
تکنولوژی

رونمایی شیائومی از می کیدز واچ ۴؛ ساعت هوشمند مخصوص کودکان با دوربین سلفی

شیائومی روز نسبتا شلوغی را پشت سر گذاشته و محصولات متنوعی را معرفی کرده است. یکی از محصولات این کمپانی که برای کودکان طراحی شده، ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ است که یک نسخه ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

شیائومی روز نسبتا شلوغی را پشت سر گذاشته و محصولات متنوعی را معرفی کرده است. یکی از محصولات این کمپانی که برای کودکان طراحی شده، ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ است که یک نسخه پرو آن را همراهی می‌کند.

اجازه دهید همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ (Mi Kids Watch 4) کمپانی چینی، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد؛ یک دوربین برای عکاسی از محیط و دوربین دیگر برای برقراری تماس تصویری یا سلفی گرفتن. در نتیجه از این پس باید شاهد خیره شدن طولانی کودکان به نمایشگر‌ ۱.۷۸ اینچی امولد این ساعت هوشمند باشیم.

می کیدز واچ ۴

در هر صورت نمایشگر مربعی می کیدز واچ ۴ و نسخه پرو، با رزولوشن ۳۶۸ در ۴۴۸ می‌تواند محتوای متنوعی را برای کاربران نمایش دهد، زیرا این ساعت از بسیاری از برنامه‌های آموزشی و پیام‌رسانی بهره می‌برد. تماس‌های تصویری نیز به کمک وای فای یا تکنولوژی LTE میسر می‌شود. البته لازم به ذکر است که ساعت هوشمند شیائومی از e-SIM استفاده می‌کند. همچنین تماس‌های صوتی مبتنی بر 4G موسوم به VoLTE نیز در این ساعت‌ها پشتیبانی می‌شود.

می کیدز واچ ۴

نسخه معمولی این ساعت هوشمند از GPS بهره نمی‌برد و بیشتر به هوش مصنوعی وابسته است تا موقعیت مکانی کاربر را تشخیص دهد. البته نسخه پرو (می کیدز واچ ۴ پرو) از GPS دو بانده (L1 و L5) پشتیبانی می‌کند تا ضعف نسخه ارزان‌تر را جبران کرده باشد. ار دیگر تفاوت‌های این دو مدل نیز می‌توان به ارتقای دوربین محیطی به ۸ مگاپیکسل اشاره کرد تا اگر فرزند شما به هر دلیل نیاز به عکاسی از محیط اطراف خود داشت، این کار را با کیفیت بیشتری انجام دهد.

می کیدز واچ ۴

گفتنی است هر دو ساعت هوشمند از NFC پشتیبانی می‌کنند تا پرداخت‌های بلیت مترو و اتوبوس برای کودکان ساده‌تر شود. ظرفیت باتری می کیدر واچ ۴ پرو ۹۲۰ میلی آمپر گزارش شده است که به گفته شیائومی می‌تواند تا ۸ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. نسخه پایه ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی، ۱۲۵ دلار و نسخه پرو آن ۱۸۵ دلار قیمت دارد و در رنگ‌های آبی و صورتی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    دوربینش که جلوشه چطوری تصویر خودش و بچه همزمان نشون داده میشه؟

    • Abdurrahman Imani
      Abdurrahman Imani | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

      دوتا دوربین داره ، یه دوربینش روی صفحه س یکی دیگه کنارش

    • Abdurrahman Imani
      Abdurrahman Imani | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

      قیمتش بالاس به ایران برسه میشه 2 میلیون به بالا برای یه ساعت هوشمند ?

مطالب پیشنهادی