ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ولوو با سرویس Valet مشتریان خود را از مراجعه به تعمیرگاه بی نیاز می‌کند

شرکت ولوو اخیرا برنامه جدیدی را در ایالات متحده آغاز کرده که به مشتریان خود اجازه می دهد امور مربوط به تعمیر و نگهداری از خودروهایشان را بدون خروج از خانه یا محل کار انجام ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۱

شرکت ولوو اخیرا برنامه جدیدی را در ایالات متحده آغاز کرده که به مشتریان خود اجازه می دهد امور مربوط به تعمیر و نگهداری از خودروهایشان را بدون خروج از خانه یا محل کار انجام دهند. این برنامه Volvo Valet نامگذاری شده و خودروساز سوئدی آن را یک سرویس پریمیوم برای نگهداری از خودروهای مشتریان آمریکایی توصیف می کند.

مشتریان ولوو می توانند به دو شکل از سرویس Valet استفاده کنند. در روش اول آنها باید با نصب اپلیکیشن اختصاصی که هم برای iOS و هم برای اندروید توسعه یافته، با مراکز خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

در روش دوم که سنتی تر است، مشتریان می توانند به صورت تلفنی با نمایندگی ها تماس گرفته و قرار ملاقات و تحویل خودرو را هماهنگ کنند. در هر دو روش یک کارمند از سوی مرکز انتخابی به محل اعزام شده و خودروی مشتری را تحویل می گیرد. نکته جالب اینکه کارمند نمایندگی به همراه خود یک اتومبیل ولووی دیگر آورده و آن را در اختیار مشتری قرار می دهد تا در طول مدت سرویس دهی او بدون خودرو باقی نماند!

استفاده از اپلیکیشن Valet دارای چند مزیت است، از جمله اینکه مالک می تواند با آن مکان راننده و زمان رسیدن وی به نمایندگی را مشاهده کند؛ همچنین پس از رسیدن خودرو به نمایندگی، موضوع به وسیله اعلان (نوتیفیکیشن) به مالک اطلاع داده می شود. بعد از پایان سرویس دهی خودرو و آماده شدن آن نیز مالک با اعلان در جریان قرار می گیرد. در مرحله پایانی نمایندگی با تماس تلفنی از مشتری می خواهد زمانی را برای تحویل خودرو و بازگردانی اتومبیل امانتی تعیین کند.

به منظور اینکه تمامی فرایندها شفاف و به دور از هر گونه شبهه باشد، کارکنانی که وظیفه دریافت خودروی مشتری و تحویل مدل موقت را بر عهده دارند، موظف هستند از شرایط هر دو خودرو عکس بگیرند.

آنطور که اعلام شده تمامی مدل های ساخت ولوو فارغ از زمان تولید مجاز به استفاده از سرویس Valet هستند. در حال حاضر این سرویس به مواردی مثل تعمیرات و امور مربوط به نگهداری محدود می شود، اما از اواخر امسال امکان لیزینگ، خرید و تست خودروها با آن نیز فراهم خواهد شد.

ناگفته نماند سرویس Volvo Valet سال گذشته به عنوان یک برنامه پایلوت اجرا شد و با توجه به موفقیت آمیز بودن، ولوو تصمیم گرفته در این مقطع حساس آن را برای همه مشتریان عملیاتی کند. در این سرویس هیچ طرف سومی در کار نبوده و فقط شاخه ولوو در آمریکا، نمایندگی ها و مشتریان در آن حضور دارند.

این را هم اضافه کنیم که سرویس Volvo Valet در واقع نتیجه تصاحب مالکیت معنوی اپلیکیشن Luxe است. این اپلیکیشن برای پارک راحت و امن خودروها کاربرد دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی