ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات زبان طراحی گوشی بعدی ال جی منتشر شد؛ گوشه‌های خمیده و دوربین قطره‌ای

گوشی های پرچمدار ال جی در سال های اخیر شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر داشته اند. ال جی به منظور متوقف کردن این روند و فاصله گرفتن از ترندهای کنونی دنیای موبایل، قصد دارد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

گوشی های پرچمدار ال جی در سال های اخیر شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر داشته اند. ال جی به منظور متوقف کردن این روند و فاصله گرفتن از ترندهای کنونی دنیای موبایل، قصد دارد گوشی های بعدی را با زبان طراحی جدید روانه بازار کند.

ال جی می گوید در زبان طراحی جدید نیم نگاهی به طبیعت داشته و قرار است گوشی جدید این کمپانی از لحاظ ظاهری با گوشی های دیگر فرق داشته باشد. این شرکت تصاویری از شمایل گوشی بعدی خود منتشر کرده که برخی ویژگی های آن قابل توجه هستند.

برای مثال می توان به چینش دوربین ها اشاره کرد که ال جی آن را به «قطره باران» تشبیه کرده است. در این طراحی سنسورها به ترتیب کوچک می شوند و در نهایت فلش LED زیر آنها جای می گیرد و ریزش قطره را تداعی می کنند. ال‌جی اشاره می کند که با این دیزاین قصد داشته از طراحی یک ماژول بزرگ و برآمده که امروزه تقریباً در همه گوشی ها مشاهده می شود، خودداری کند.

زبان طراحی جدید گوشی های ال جی

مورد بعدی خمیده شدن گوشه های نمایشگر و پنل پشت گوشی است. ال جی این طراحی را «3D Arc Design» نامیده و می گوید هم گوشی را زیباتر می کند و هم حس خوبی به دستان کاربر منتقل می کند. البته این شیوه طراحی را قبلاً در محصولات سامسونگ و شیائومی هم دیده بودیم.

خبرگزاری کره ای Naver ماه جاری میلادی گزارش کرد که ال جی در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت) از گوشی بعدی خود با دیزان و برند جدید رونمایی خواهد کرد تا موفقیت سری خاطره انگیز «شکلات» را تکرار کند. شایعه شده این گوشی از چیپست میان رده اسنپدراگون 765 بهره مند است و ضمن پشتیبانی از اینترنت 5G با قیمت معقول از راه خواهد رسید.

جزئیات بیشتری از گوشی بعدی ال جی منتشر نشده ولی این شرکت می گوید از زبان طراحی جدید در تمام گوشی های بعدی خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    طراحی جالبی داره

  • pars
    pars | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    حالا که هواوی بخاطر تحریم گوگل تو بد موقعیتیه و شاید از دور خارج بشه بهترین فرصت برای الجیه که بتونه دوباره به دوران G2 بگرده و اوج بگیره که حداقل بعد از سامسونگ و اپل و شیائومی ، بتونه رقیب رده های بعد از شیائومی باشه

    • amir.tjk
      amir.tjk | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

      اره g2 وg3 خیلی خوب بودن ولی بعدش دیگه خوب کار نکرد

  • Elyas
    Elyas | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    این یکی گوشی خوبی از اب در میاد

مطالب پیشنهادی