ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقاومت وان پلاس ۸ پرو
موبایل

سربلندی وان پلاس ۸ پرو در تست‌های خراش و حرارت [تماشا کنید]

وان پلاس شب گذشته از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد که نه فقط از نظر جذابیت و قابلیت‌های سخت افزاری، بلکه اینبار از نظر قیمت هم تفاوت چندانی با نام‌های بزرگ دنیای فناوری ندارد. خریدارانی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

وان پلاس شب گذشته از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد که نه فقط از نظر جذابیت و قابلیت‌های سخت افزاری، بلکه اینبار از نظر قیمت هم تفاوت چندانی با نام‌های بزرگ دنیای فناوری ندارد. خریدارانی که برای وان پلاس ۸ پرو ۸۹۹ دلار پرداخت خواهند کرد طبیعتا انتظار موبایلی را دارند که در شرایط مختلف استحکام بالایی داشته و به راحتی صدمه نبیند.

زک نلسون، یوتوبری که با ویدیوهای شکنجه موبایل شناخته می‌شود، برای پاسخ به این سوال تست های خمش، خراش و حرارت را روی وان پلاس ۸ پرو پیاده کرده که ویدیوی آنرا در ادامه مشاهده می‌کنید. همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی چینی به ظاهر بسنده نکرده و پرچمداری مستحکم را توسعه داده که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تست زک نلسون مثل همیشه با آزمون مقاومت نمایشگر شروع می شود. پنل وان پلاس ۸ پرو هم مثل بسیاری از گوشی های دیگر تا سطح ۶ مقاومت خوبی دارد اما در این سطح خراش‌ها ظاهر شده و در سطح ۷ عمق آنها بیشتر می‌شود. بد نیست بدانید این نمایشگر  ۶.۷۸ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و  رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسلی از سوی «دیسپلی میت» عنوان با کیفیت ترین نمایشگر دنیا را دریافت کرده است.

فریم دستگاه و کلیدهای آن فلزی هستند و آثار خراش کاملا روی آنها به جا می‌ماند. جالب اینجاست علی رغم وارد آمدن خراش‌های متعدد به آن بخش از نمایشگر که اسکنر اثر انگشت زیر آن جا گرفته، کماکان اسکنر به خوبی عمل کرده و قفل را باز می‌کند.

در ادامه قرار گرفتن پنل در معرض حرارت مستقیم برای ۳۰ ثانیه باعث به جا ماندن یک لکه کوچک روی آن می‌شود. در نهایت هم نوبت به تست خمش می‌رسد که وان پلاس ۸ به لطف بدنه فلزی و مقاوم خود از آن سربلند بیرون آمده و اثری از شکستگی یا ترک در بدنه به چشم نمی‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی