ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعدیل نیرو به وان پلاس رسید؛ اخراج ۸۰ درصد کارکنان در برخی کشورهای اروپایی

وان پلاس به دنبال استراتژی جدید، قصد دارد ۸۰ درصد نیروی کار خود در برخی کشورهای اروپایی را اخراج کند تا بتواند روی بازارهای کلیدی تمرکز داشته باشد. در حالی که شیوع ویروس کرونا و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

وان پلاس به دنبال استراتژی جدید، قصد دارد ۸۰ درصد نیروی کار خود در برخی کشورهای اروپایی را اخراج کند تا بتواند روی بازارهای کلیدی تمرکز داشته باشد. در حالی که شیوع ویروس کرونا و ضربه به اقتصاد اروپا می‌تواند یکی از دلایل آن باشد، از مدت‌ها قبل برخی اپراتورها در این کشورها همکاری خود با این شرکت را قطع کرده بودند.

به تازگی از گوشی‌های سری وان پلاس ۸ رونمایی شده، اما این محصولات نیز نتوانسته مانع از تعدیل نیرو این شرکت در برخی کشورها شود. بر اساس اعلام منبعی نزدیک به این شرکت، وان پلاس قصد دارد ۸۰ درصد نیروی کار خود در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلستان را اخراج کند و در برخی کشورها تنها ۳ نفر به عنوان نیروی اصلی حضور خواهند داشت.

سخنگوی وان پلاس در رابطه با تعدیل نیروی گسترده، آن را یک بازسازی طبیعی عنوان کرده و همچنین به این موضوع اشاره داشته که این شرکت به دنبال تمرکز روی بازارهای کلیدی است. در حال حاضر این شرکت ۲۰۰۰ نیرو در سراسر جهان دارد اما نمی‌دانیم تعدیل نیرو تا چه مقدار از این تعداد کم می‌کند. سخنگوی این شرکت اعلام کرده:

«از زمان شروع به کار وان پلاس، اروپا یکی از مهم‌ترین بازارها برای ما بوده. ما در حال بازسازی استراتژی خود در اروپا هستیم و حتی در این منطقه نیروی جدید نیز استخدام می‌کنیم.»

وان پلاس ۸ پرو

به نظر می‌رسد این تعدیل نیرو در کشورهای دانمارک، فنلاند، هلند و بلژیک رخ نمی‌دهد، چرا که وان پلاس در این بازارها وضعیت مناسبی دارد و می‌تواند فروش خود را در آینده افزایش دهد. در حالی که شاید شیوع کرونا یکی از دلایل تصمیم اخیر وان پلاس باشد، برخی اپراتورها از مدت‌ها قبل در اروپا با این شرکت قطع همکاری کرده‌اند.

در حالی که این شرکت در گذشته با اپراتورها در بریتانیا رابطه مناسبی داشت، گوشی‌های سری وان پلاس ۸ تنها توسط اپراتور ۳ در این کشور به فروش می‌رسند. اپراتورهای EE و O2 تصمیم به قطع همکاری با وان پلاس گرفته‌اند. به گفته تحلیلگران، یکی از دلایل این موضوع می‌تواند مربوط به افزایش قیمت محصولات این شرکت باشد چرا که در سال‌های اخیر این برند بیشتر روی محصولات پریمیوم و گران قیمت تمرکز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی