ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر با راه‌اندازی کمپین جمع‌سپاری بدنبال تولید جاروبرقی آنتی باکتریال است

«آنر» با هدف تولید نخستین جارو برقی آنتی باکتریال خود یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی به راه انداخته است. این جاروبرقی نخستین لوازم خانگی آنر است که توانایی از بین بردن باکتری‌ها را داشته و به موتور براشلس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

«آنر» با هدف تولید نخستین جارو برقی آنتی باکتریال خود یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی به راه انداخته است.

این جاروبرقی نخستین لوازم خانگی آنر است که توانایی از بین بردن باکتری‌ها را داشته و به موتور براشلس (brushless) با سرعت ۱۰۰ هزار دور دقیقه مجهز شده است. این نوع موتورها به خاطر فقدان «کموتاتور» نسبت به مدل‌های معمولی از پیچیدگی کمتر و در عین حال بازدهی بالاتر برخوردار هستند. توان گرمایی موتور جاروبرقی آنر ۱۲۵ وات بوده و از مکش پر قدرت 24KPa برخوردار است.

دیگر ویژگی شاخص این محصول فناوری بهینه سازی مجرای هوا است که امکان یکپارچه سازی چندین فیلتر برای جداسازی هوا و گرد و خاک را فراهم می کند. جاروبرقی به واسطه همین فناوری مانع تجمع ذرات گرد و غبار در مجرا شده و عمر محصول افزایش می‌یابد.

سیستم استرلیزاسیون نیز توان استریل کردن تا ۹۹.۹۹ درصد را دارد. این بخش از مجرای هوای آنتی باکتریال یونی، برس غلتکی یون نقره، مخزن آب و فیلتر پشتی ضد باکتری تشکیل شده است. برس الکتریکی ضد کک و کنه نیز به صورت ویژه برای پاکسازی خانه از حشرات موذی طراحی شده است.

جاروی مذکور از نظر طراحی شبیه به مدل‌‌های استاندار است اما اصول طراحی مینیمالیستی در آن لحاظ شده است. دستگاه از مواد مقاوم و سبک ساخته شده و وزن آن از ۱.۶۵ کیلوگرم فراتر نمی‌رود در نتیجه حتی در استفاده طولانی هم باعث خستگی کاربر نخواهد شد.

ظرفیت باتری به طور مشخص اعلام نشده اما با یکبار شارژ امکان ۶۵ دقیقه استفاده را فراهم می کند. با توجه به سابقه آنر در عرضه محصولات متنوع به بازار ایران احتمالا این جارو برقی آنتی باکتریال نیز در اختیار مشتریان داخلی قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه ۱۸۲ دلار اعلام شده و به رقیبی برای جارو برقی شیائومی «میجیا» بدل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی