ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

قابلیت‌های جدید توییتر: تغییر در نمایش گفتگوها و هشدار پیش از ثبت نظرات مخرب

توییتر به دنبال تغییرات گسترده در بخش گفتگوها و پاسخ‌هاست. این شبکه اجتماعی اعلام کرده که طرح جدیدی برای پاسخ‌ها درنظر گرفته که از خطوط برای درک بهتر اینکه به چه کسی پاسخ می‌دهید، استفاده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

توییتر به دنبال تغییرات گسترده در بخش گفتگوها و پاسخ‌هاست. این شبکه اجتماعی اعلام کرده که طرح جدیدی برای پاسخ‌ها درنظر گرفته که از خطوط برای درک بهتر اینکه به چه کسی پاسخ می‌دهید، استفاده می‌کند. علاوه بر این، توییتر برای مقابله با آزار و اذیت در پلتفرم خود، به کاربران پیش از پاسخ دادن به توییتی فرصت دوباره‌ای می‌دهد تا اگر زبان مناسبی نداشت و مضر بود، آن‌ را ویرایش کنند.

درک راحت‌تر پاسخ‌ها در توییتر از نزدیک به یکسال پیش در اپلکیشن آزمایشی این شبکه اجتماعی با نام twttr در حال آزمایش بوده و حالا به نسخه اصلی اضافه شده است. این برنامه آزمایشی در ژانویه ۲۰۱۹ معرفی شد و هدف از آن، بررسی ایده‌های جدید پیش از اضافه شدن آن‌ها به برنامه اصلی است. این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند که در گفتگوها عملکرد بهتری داشته باشند و پاسخ اشتباهی ارسال نکنند.

توییتر

این قابلیت شامل خطوط شاخه‌ای می‌شود که بخش‌های مختلف از یک گفتگو را به هم متصل می‌کند. این خطوط در مقایسه با حباب‌های چت، کمتر به چشم می‌آیند و زمانی که از تم پیش‌فرض سفید توییتر استفاده کنید، این خطوط به رنگ خاکستری روشن خواهند بود. این ویژگی پاسخ‌های بیشتر را با برچسب «نمایش پاسخ‌ها» مشخص می‌کند که با لمس آن می‌توانید سایر پاسخ‌ها را بخوانید.

توییتر

یکی دیگر از تغییراتی که هم اکنون مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند، هدفی جز مقابله با پیام‌های آزاردهنده در این شبکه اجتماعی ندارد. در صورتی که در پیام خود از زبان تند یا آزاردهنده استفاده کنید، پیامی به نمایش گذاشته می‌شود و به شما پیشنهاد می‌کند که محتوای آن را تغییر دهید. شاید این اقدام نتواند تمام مشکلات توییتر را رفع کند، اما قدم مثبتی در این راه محسوب می‌شود.

سال گذشته نیز اینستاگرام از ویژگی مشابهی برای پلتفرم خود در کنفرانس F8 رونمایی کرد که به افراد پیش از ارسال کامنت‌های توهین آمیز، هشدار می‌دهد. اینستاگرام در دسامبر سال گذشته اعلام کرد که این ویژگی عملکرد مناسبی داشته و باعث شده افراد کامنت‌های خود را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی