ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو F2 پرو در تست مقاومت چه عملکردی از خود نشان می‌دهد؟ [تماشا کنید]

برند پوکو که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اخیرا از گوشی پوکو F2 پرو رونمایی کرده. حالا عملکرد این دستگاه در تست مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته است. پوکو F1 یک گوشی بی‌نظیر بود که توانست ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

برند پوکو که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اخیرا از گوشی پوکو F2 پرو رونمایی کرده. حالا عملکرد این دستگاه در تست مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته است.

پوکو F1 یک گوشی بی‌نظیر بود که توانست نزدیک به دو سال پیش در تست مقاومت «JerryRigEverything» عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و هم اکنون نسل جدید آن، پوکو F2 پرو توسط این یوتیوبر مورد آزمایش قرار گرفته است. با توجه به اینکه محصول جدید پوکو قیمت بالاتری نسبت به گذشته دارد، انتظارات طرفداران نیز افزایش پیدا کرده است.

در این ویدیو به خوبی تفاوت سختی میان پلاستیک و شیشه به نمایش گذاشته شده. در ابتدا «زک» فراموش می‌کند که محافظ پلاستیکی روی صفحه نمایش را بردارد که نتیجه آن، ایجاد خط و خش در سطح ۳ است. شیشه زیر این محافظ که در حقیقت پوشش نمایشگر است، در سطح ۶ دچار خط و خش می‌شود.

پوکو F2 پرو برخلاف نسل گذشته خود فاقد برش نمایشگر است و شیائومی برای آن دوربین سلفی پاپ آپ درنظر گرفته. مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپ نگرانی‌های زیادی میان کاربران ایجاد کرد اما محصولاتی که با این دوربین وارد بازار شده‌اند، عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهند.

پوکو برای محافظت از دوربین سلفی روی آن یک پوشش شیشه‌ای قرار داده که در برابر خط و خش مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد. اگر هنگام استفاده دوربین سلفی بیرون باشد و گوشی سقوط کند، دوربین پاپ آپ به صورت خودکار بسته می‌شود، البته در این ویدیو دوربین سلفی روی میز کوبیده می‌شود و کارایی خود را موقتا از دست می‌دهد و پس از مدتی دوباره عملکرد عادی پیدا می‌کند.

پوکو F2 پرو به چیست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده و در نسخه‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه وجود دارد و نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamadmahdi
    mohamadmahdi | ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

    لعنتی چجور دلش میاد

مطالب پیشنهادی