ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ طراحی جدیدی را برای گوشی‌های تاشو ثبت کرد

سامسونگ یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود و تا به امروز گلکسی فولد و زد فلیپ را وارد بازار کرده. پتنت جدید این شرکت کره‌ای به یک گوشی هوشمند با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

سامسونگ یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود و تا به امروز گلکسی فولد و زد فلیپ را وارد بازار کرده. پتنت جدید این شرکت کره‌ای به یک گوشی هوشمند با دو بخش تاشو اشاره می‌کند.

بر اساس تصویر منتشر شده از این پتنت، گوشی تاشو سامسونگ در بخش‌های بالایی و پایینی قابلیت تاشوندگی دارند. بخش پایینی به سمت بیرون و بخش بالایی به سمت داخل خم می‌شوند. دستگاه حاضر در این تصویر به صورت کامل نمی‌تواند خم شود و فاصله‌ای میان بخش تاشده و نمایشگر اصلی وجود دارد.

ثبت این پتنت در سال ۲۰۱۸ توسط سامسونگ دیپسلی درخواست شده و حالا اطلاعات و تصویر آن به اینترنت راه پیدا کرده است. زمانی که این بخش از کمپانی سامسونگ بتواند توسعه چنین فناوری را به موفقیت به پایان برساند، این برند کره‌ای در گوشی‌های هوشمند خود از آن استفاده خواهد کرد، البته همانطور که می‌دانید ثبت پتنت به معنای تجاری شدن یک ایده نیست و با توجه به تصویر منتشر شده و عدم امکان تاشوندگی کامل دستگاه، انتظار نداریم سامسونگ دستگاهی را با این طراحی معرفی و وارد بازار کند، چرا که حمل و استفاده از آن سخت خواهد بود.

سامسونگ

این احتمال وجود دارد که در آینده گوشی‌های انعطاف‌پذیر با امکان تاشوندگی در دو ناحیه توسعه پیدا کنند که این موضوع ابعاد کلی دستگاه‌ها در حالت بسته را کاهش می‌دهد. در حال حاضر سامسونگ گوشی‌های گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ را در بازار به فروش می‌رساند که تقریبا تفاوت‌های تقریبا زیادی با یکدیگر دارند.

این برند کره‌ای در ادامه سال جاری میلادی از نسل جدید گلکسی فولد با نام احتمالی گلکسی فولد ۲ رونمایی خواهد کرد که نسبت به گذشته با پیشرفت‌های مناسبی روبه‌رو می‌شود. گزارش‌ها به پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen و عرضه آن در نسخه‌ای با قیمت پایین‌تر از نسل قبلی اشاره می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی