ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتاق بازرگانی ایران: کارآفرینان برتر کشور در سی‌وچهارمین رویداد جهانی CACCI ثبت نام کنند

اتاق بازرگانی تهران فراخوان ثبت نام فعالان حوزه فناوری و استارتاپی که عضو این نهاد هستند در سی‌وچهارمین کنفرانس سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) منتشر کرد. بر اساس این فراخوان، افراد حائز شرایط ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

اتاق بازرگانی تهران فراخوان ثبت نام فعالان حوزه فناوری و استارتاپی که عضو این نهاد هستند در سی‌وچهارمین کنفرانس سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) منتشر کرد. بر اساس این فراخوان، افراد حائز شرایط کشورمان می‌توانند در این کنفرانس که به صورت دو سالانه برگزار می‌شود شرکت کنند و در رقابت‌های این دوره از کنفرانس به عنوان کارآفرین برتر شناخته شوند.

این کنفرانس که به صورت سالانه برگزار می‌شود، هر دو سال یکبار به ارائه جوایزی به کارآفرینان برتر نیز می‌پردازد. اعضای اتاق ایران که علاقه‌مند به حضور در رقابت دوسالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه بین جوانان و بانوان کارآفرین برتر هستند می‌توانند آمادگی خود را برای مشارکت در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خرداد اعلام کنند.

این رقابت در سال 2020 به‌احتمال ‌قوی در کشور تایوان برگزار خواهد شد و در سه حوزه بین جوانان (کمتر از 45 سال)، بانوان کارآفرین برتر و همچنین فعالان اقتصادی حوزه آب و انرژی‌های پاک انجام و به برندگان جوایزی اعطاء می‌شود.

مهم‌ترین شرط حضور در رقابت‌های CACCI 2020، برخورداری از 5 سال سابقه فعالیت تجاری، تسلط به زبان انگلیسی، مشارکت در فعالیت‌های مدنی و مدیریت بهره ور است.

گفتنیست در این رویداد سه موضوع مهم برگزار خواهد شد که دو مورد آن پیرامون اهدای جوایز خواهد بود؛ سومین برنامه جوایز بانوان کارآفرین برتر و نهمین برنامه جوایز جوانان کارآفرینان برتر دو واقعه‌ای هستند که اعضای اتاق بازرگانی می‌توانند در آنها (ضمن داشتن شروط لازم) شرکت کنند. گفتنیست در سال ۹۷، «نازنین دانشور» از سمت اتاق بازرگانی به این رویداد در استانبول معرفی شد و در نهایت توانست به عنوان زن کارآفرین برتر شناخته شود.

این رویداد بین 28 کشور دنیا برگزار می‌شود؛ روال شرکت در آن نیز به این صورت است که اتاق بازرگانی کشور از تمامی حوزه‌ها افرادی را دعوت می‌کند و بعد از یک رقابت بین این افراد که حدود 50 شرکت بودند، گزینه‌های نهایی خود را به منطقه می‌فرستد و در نهایت افراد بعد از پذیرش به فینال می‌روند.

اتاق ایران یکی از اعضای فعال این کنفدراسیون بوده و در هر دوره فعالان اقتصادی واجد شرایط را معرفی می‌کند. بنابراین از اعضای اتاق ایران دعوت می‌شود تا در صورت دارا بودن شرایط لازم از طریق این لینک فرم ثبت‌نام را تکمیل و آمادگی خود را برای مشارکت فعال در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خردادماه اعلام کنند. در مورد شرایط شرکت در این رویداد نیز می‌توانید این فایل PDF را دانلود کرده و مفاد آن را مطالعه نمایید. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 85732363 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی