ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی محصولات جدید حوزه دیجیتال ایرانسل: از سرویس خانه هوشمند تا خدمات ابری

ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات از محصولات جدید دیجیتال خود نیز رونمایی کرد. سرویس‌هایی که گستره فعالیت آنها از هوشمندسازی خانه مردم تا ارائه خدمات ابری ایمن می‌رسد. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶

ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات از محصولات جدید دیجیتال خود نیز رونمایی کرد. سرویس‌هایی که گستره فعالیت آنها از هوشمندسازی خانه مردم تا ارائه خدمات ابری ایمن می‌رسد.

در این مراسم «باقر صمدی» معاون توسعه دیجیتال ایرانسل از محصولات جدید دیجیتال ایرانسل رونمایی کرد. پلتفرم آنلاین آموزشی دانا که امکاناتی چون ایجاد کلاس درس آنلاین و وب کنفرانس و همچنین برقراری جلسات مجازی بهره‌مند است؛ آن‌هم با زیرساختی مطمئن و قوی و بدون محدودیت زمانی و مکانی. صمدی باور دارد هیچ چیزی در دنیا به جزو ویروس کرونا نتوانست باعث رشد سرویس‌های آنلاین بشود و در ادامه به دیگر محصولات جدید دیجیتال ایرانسل اشاره کرد و از سرویس ذخیره سازی ابری رونمایی کرد:

«این سرویس از امروز ارائه خواهد شد و محیطی امن جهت نگهداری اسناد و فایل‌ها مهم در مراکز داده ایرانسل خواهد بود. نسخه وب و اندروید این سرویس بارگذاری شده است و یک سرویس B2C به شمار می‌آید و یک سرویس بومی قدرتمند مشابه گوگل دراپ خواهد بود که به زودی امکان اشتراک لایو استریمینگ نیز به آن اضافه خواهد شد.»

محصول دیگر دیجیتال ایرانسل به حوزه تبلیغات دیجیتال و سامانه حمایت از کسب‌وکارهای برمی‌گردد: «امکان ریفرال کردن از یک کاربر به کاربر دیگر و همچنین قرار گرفتن امکانات اپراتور نظیر پیامک و نوتیفیکیشن در اختیار کسب‌وکارها از ویژگی‌های این سرویس است.»

در نهایت صمدی به سرویس خانه هوشمند آی‌بان اشاره کرد و آن را راه ورود به حوزه اینترنت اشیا در مدل تجاری B2C دانست. خانه هوشمند آی‌بان قرار است یک محصول کاملا بومی با قیمتی مقرون به صرفه باشد که امنیت بالایی را برای هوشمندسازی خانه‌های مشترکین به وجود بیاورد.

گفتنیست ایرانسل در دو سال اخیر ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیرامون شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار داخلی با رویکرد توسعه فناوری ملی انجام داده است. همچنین مرکز نوآوری ایرانسل در دانشگاه شریف راه‌اندازی شده که به زودی افتتاح خواهد شد. شایان ذکر است ایرانسل در سال ۲۰۱۹ توانسته بهترین زیرمجموعه شرکت بزرگ و جهانی MTN باشد، شرکتی که در ۲۳ کشور جهان فعالیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • haashmo
    haashmo | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

    چه خنده دار! ما تو شهر کرمانشاه و یکی از محله های معروف و پرجمعیت اون هستیم ولی ایرانسل نه تری جی داره نه خورجی و نه TDD-LTE. اون وقت میاد نمیدونم چی چی افتتاح میکنه! جمع کن باوا. تو آنتن دهی اونم تو یه کلانشهر مشکل داری بعد رفتی سراغ آبادی ها؟هرچی هم شکایت کردیم فایده نداشت که نداشت.

  • herogame
    herogame | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

    همین مونده خانه هوشمندمون رو بدیم دست اینا همینجوریش که دارن اطلاعات مارو به ف ا ک میدن

مطالب پیشنهادی