ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آنر X10 Max 5G با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی معرفی شد

دقایقی پیش گوشی آنر X10 Max 5g با نمایشگری غول پیکر رونمایی شد. این تلفن هوشمند به یک نمایشگر ۷.۰۹ اینچی IPS LCD با رزلوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که درون بریدگی قطره ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۷

دقایقی پیش گوشی آنر X10 Max 5g با نمایشگری غول پیکر رونمایی شد. این تلفن هوشمند به یک نمایشگر ۷.۰۹ اینچی IPS LCD با رزلوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که درون بریدگی قطره ای خود یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را جای داده است. نمایشگر گوشی X10 Max 5g از نوعی ماتریکس RGBW استفاده می کند که در مقایسه با LCDهای معمولی روشنایی بهتری دارد. بیشینه روشنایی این نمایشگر برابر با ۷۸۰ نیت اعلام شده و با استاندارد HDR10 سازگاری دارد.

X10 Max همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد در زمره گوشی های بزرگ بازار است که ۱۷۴.۳۷ میلیمتر ارتفاع و ۸۴.۹۱ میلیمتر عرض آن اعلام شده و وزنش هم برابر با ۲۳۲ گرم است. آنر اعلام کرده که این محصول می تواند نقش نوعی سیستم سرگرمی را هم برای خودروی شما ایفا کند چراکه چهار اسپیکر با برش های متقارن در راس خود دارد و برش هایی نیز در بخش  انتهایی بدنه آن برای خروجی صدا در نظر گرفته شده است.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست مدیاتک Dimensity 800 5G تامین می شود که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز آرایه ای چهار گوش از دوربین دوگانه دستگاه شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج دو مگاپیکسلی به همراه فلش LED دیده می شود.

باتری آنر X10 Max پنج هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توان ۲۲.۵ واتی شارژ می شود. این گوشی به همراه اندروید 10 از جعبه خارج می شود که به رابط کاربری Magic UI 3.1 مزین شده است.

آنر X10 Max در رنگ های آبی، نقره ای و مشکی از فردا به بازار چین عرضه می شود. قیمت نسخه های مختلف این گوشی به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی- قیمت ۲۶۹ دلار
  • ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی- قیمت ۲۹۷ دلار
  • ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی- قیمت ۳۵۴ دلار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirsadatshirazy
    amirsadatshirazy | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    به نظرم عالیههه بخصوص چیپهای جدید مدیا

مطالب پیشنهادی