ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تجربه استفاده از اسنپ دکتر برای همه کاربران رایگان شد

با اوج گرفتن پیک جدید ویروس کرونا در بسیاری از استان‌های کشور و اختصاص تخت‌های تعدادی از مراکز پزشکی و درمانی به بیماران کرونایی، مراجعه به پزشک برای بررسی و کنترل سایر بیماری‌ها به یک ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵

با اوج گرفتن پیک جدید ویروس کرونا در بسیاری از استان‌های کشور و اختصاص تخت‌های تعدادی از مراکز پزشکی و درمانی به بیماران کرونایی، مراجعه به پزشک برای بررسی و کنترل سایر بیماری‌ها به یک نگرانی و چالش جدی برای مردم تبدیل شده است. با این اوصاف؛ مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ‌دکتر به واسطه مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفته است تا ۲۷ تیرماه استفاده از خدمات خود را برای عموم مردم برای یک بار رایگان کند.

اسنپ‌دکتر در بیانیه‌ای که منتشر کرده، ضمن ابراز امیدواری نسبت به کاهش مراجعات غیرضروری به مراکز پزشکی و کاهش فشار روی کادر درمان کشور، اعلام کرده افرادی که نیازمند مشاوره پزشکی هستند می‌توانند از طریق بخش «پزشک و مشاور»، در اپلیکیشن اسنپ و یا دانلود اپلکیشن مجزای اسنپ‌دکتر، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند و با وارد کردن عبارت doctorgift از یک مشاوره پزشکی و روان‌پزشکی رایگان بهره‌مند شوند. این کد تخفیف تنها یک بار برای هر شماره تلفن قابل استفاده است.

با استفاده از اسنپ‌دکتر می‌توان در ۳۳ حوزه مختلف، مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کرد. مشاوره در زمینه کروناویروس، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی و بیماری‌های عفونی از جمله بخش‌های پر کاربرد این اپلیکیشن هستند.

یکی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ‌دکتر این است که برای تماس کاربر با پزشک یک شماره واسط در نظر گرفته شده است، بنابراین اطلاعات کاربر و حریم خصوصی او محفوظ می‌ماند. علاوه بر این مشاوران و متخصصان این سامانه طی یک فرایند دقیق تایید شده‌اند و همگی عضو سازمان نظام پزشکی هستند و شماره نظام پزشکی آن‌ها در پروفایلشان ثبت شده است.

تیم اسنپ دکتر در پایان متن بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده تاکید کرده که خطر کرونا این روزها بسیار جدی است و مردم باید تا حد امکان باید از رفت‌وآمد غیرضروری پرهیز کنند. بنابراین اگر در زمینه پزشکی و مشاوره نیاز به راهنمایی دارید کافی است اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و پاسخ خود را به صورت رایگان از بهترین متخصصان به صورت آنلاین دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • seedni
    seedni | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    آخرش باید بری مطب . مگه از راه دور درمانت میکنه ؟ پول اسنپ میگیره پول ویزیت هم میگیره

مطالب پیشنهادی