ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برای رفع باگ‌های اکسل و فایل اکسپلورر منتشر شد

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سه نسخه ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که چندین باگ این سیستم عامل را برطرف می‌کنند. مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه‌های ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سه نسخه ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که چندین باگ این سیستم عامل را برطرف می‌کنند.

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه‌های ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. این بروزرسانی مشکلی که سبب از کار افتادن ذره بین در اکسل و همچنین کرش کردن این برنامه می‌شد را برطرف می‌کند.

این آپدیت همچنین مشکل از کار افتادن فایل اکسپلورر حین جستجو در دایرکتوری‌های تصاویر RAW و فرمت‌های دیگر را در نسخه‌های ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ برطرف کرده است. علاوه بر این حالا می‌توان عبارات جستجو شده در باکس سرچ را پاک کرد.

بروزرسانی جدید باگی که سبب مسدودسازی دسترسی به اینترنت در برخی از مودم‌های WWAN LTE می‌شد و کاربران مدت‌ها درگیر آن بودند را در نسخه‌های ۱۹۰۹ و ۱۹۰۳ برطرف می‌کند. مشکل عدم شناسایی دوربین در قابلیت Windows Hello و همچنین باگ قابلیت Family Safety در دیوایس‌های Arm64 نیز برطرف شده‌اند.

آپدیت مورد بحث باگ‌های متعدد آنتی ویروس سازمانی مایکروسافت یعنی Defender ATP را نیز رفع می‌کند. یکی از این باگ‌ها در برخی موارد مانع از اعتمادسازی فایل‌ها (Exclusions) شده و برای کاربران دردسر ایجاد می‌کرد. این بروزرسانی همچنین توانایی Defender ATP در تشخیص تزریق کدهای مخرب را بهبود می‌دهد.

برای دریافت جدیدترین بروزرسانی ویندوز 10 مسیر Settings > Update & Security > Windows Update را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی