ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از پیکسل 4a رونمایی کرد؛ پیکسل 5 و 4a 5G پاییز از راه می‌رسند

گوگل جدیدترین گوشی هوشمند خود، پیکسل 4a را معرفی کرد و از عرضه نسخه 5G آن و همچنین پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد. گوشی پیکسل 4a به صفحه نمایش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۲

گوگل جدیدترین گوشی هوشمند خود، پیکسل 4a را معرفی کرد و از عرضه نسخه 5G آن و همچنین پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد.

گوشی پیکسل 4a به صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی OLED‌ با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و وزنی برابر ۱۴۴ گرم دارد. گوگل برای این گوشی هوشمند چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G را در نظر گرفته و آن را به یک باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این گوشی هوشمند در یک نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

پیکسل 4a

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED به چشم می‌خورد. این دوربین با دریچه دیافراگم f/1.7 از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی بهره می‌برد و زاویه دید ۷۷ درجه‌ای دارد. کاربران می‌توانند با این دوربین ویدیوهای 1080p با فریم ریت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

در جلوی گوشی پیکسل 4a دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و زاویه دید ۸۴ درجه قرار گرفته. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم و شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و گوگل در جعبه آن تنها شارژر ۱۸ واتی قرار داده و خبری از هدفون نیست. این گوشی هوشمند فقط در رنگ مشکی به فروش می‌رسد.

گوگل امروز علاوه بر رونمایی از گوشی پیکسل 4a، اطلاعاتی درباره نسخه 5G آن و پیکسل ۵ در اختیار رسانه‌ها قرار داد. پیکسل 4a با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد و خریداران از تاریخ ۳۰ مرداد به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G پاییز امسال وارد بازار خواهند شد و نسخه 5G پیکسل 4a قیمتی برابر ۴۹۹ دلار دارد.

گوگل اطلاعات کاملی از گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G منتشر نکرده و تنها به پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G و همچنین عرضه در پاییز امسال اشاره کرده است. این غول جستجوی اینترنتی از فروش این محصولات در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا خبر داده است. در حالی که نسخه 5G پیکسل 4a نسبت به نسخه 4G قیمتی بالاتری دارد، شایعات به مشخصات فنی بهتر آن مانند نمایشگر بزرگتر اشاره کرده‌اند، با این حال برای اطلاع از مشخصات کامل آن باید همچنان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    شکر خدا کمپانی‌ها دارند از گوشی‌های بزرگ و بد دست میکشن بیرون

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    خدایی مشخصاتش ارزش ۵۰۰ دلار رو نداره

    • Patrick
      Patrick | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

      ۳۴۹ دلار قیمت داره بعدشم همه چی اعداد ارقام نیست شما بررسیاشو تو یوتیوب ببنید متوجه می شید دوربینش بهترین در رنج قیمت ۳۰ تا ۴۰۰ دار

    • yashar1
      yashar1 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

      گوشی های پیکسل چون از اندروید خام استفاده میکنن بسیار روان تر از رابط کاربری بقیه شرکت ها هست دوم اینکه گوگل تو این نسخه اندروید هر جایی ک امکان داشته از هوش مصنوعی خیلی قوی خودش استفاده کرده پس بیشتر مشکلات رو همین حل می‌کنه و اینکه در باره دوربین بارها ثابت شده ک نیاز زیادی ب دوربین چند گانه برای کیفیت تصویر نیست مثل آیفون اس ای و پیکسل های قبلی گوگل

      • Hamid Reza
        Hamid Reza | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

        فقط گوشی های پیکس نیستند که از اندروید خام استفاده میکنند تمام گوشی های نوکیا با اندروید خام عرضه میشن، آپدیت بموقع، رابط کاربری روان و ساده...

مطالب پیشنهادی