ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسترسی به وب‌سایت‌های تحریم‌کننده IP ایران برای کاربران شاتل موبایل امکان‌پذیر شد

با پیاده‌سازی یک راهکار فنی، محدودیت‌های دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی به دلیل تحریم‌ IPهای ایران، برای کاربران سیم کارت‌های شاتل موبایل از بین رفت. روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرده که این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

با پیاده‌سازی یک راهکار فنی، محدودیت‌های دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی به دلیل تحریم‌ IPهای ایران، برای کاربران سیم کارت‌های شاتل موبایل از بین رفت.

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرده که این شرکت با پیاده سازی یک راهکاری فنی، به مشترکان خود امکان می‌دهد تا بدون محدودیت، دسترسی به وب‌سایت‌ها و خدماتی که برای IPهای ایرانی بسته شده را داشته باشند. براین اساس، کاربران با استفاده از اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل، قادرند تا بدون نیاز به تنظیمات یا نرم‌افزار خاصی، به این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

مدتی است که به دلیل تحریم‌ها، برخی از شرکت‌های خارجی، دسترسی به خدمات و محصولات خود را برای کسب و کارها و کاربران با IP ایرانی مسدود کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها و خدمات می‌توان به Adobe، Intel، Google Analytics، Google Ads، Oracle، Avast و بسیاری وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر اشاره کرد.

استفاده از این خدمات برای کاربران سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هزینه مضاعفی ندارد. همواره آخرین فهرست وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی که از طریق این سرویس قابل دسترس هستند، از طریق این لینک قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Abolfazl khakpor
    Abolfazl khakpor | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

    عالیه

  • PC Games
    PC Games | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

    خیر!!!!روز اول چندتاشون باز شد و کم کم خیلی سریع شناسایی شد این سرور آلمانی روی شاتل و در حال حاضر adobe باز میشه ولی اینتل و avast و چندتا از اسمهای معروف دوباره بلاک میکنن

    • Abolfazl khakpor
      Abolfazl khakpor | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

      کار می کنه شاید از گوشیت مشکلی هست
      چون برای من بدون باز کردن فیلتر شکن اون اینتل و آواست و Adobe باز می‌شود

مطالب پیشنهادی