ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی Z فولد ۲ [تماشا کنید]

سامسونگ امروز دومین قسمت از دومین آنپکد سال ۲۰۲۰ را برگزار می‌کند تا ما را با گوشی تاشو جدیدش یعنی گلکسی Z فولد ۲ بیشتر آشنا کند. البته این گوشی چند هفته قبل در کنار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ امروز دومین قسمت از دومین آنپکد سال ۲۰۲۰ را برگزار می‌کند تا ما را با گوشی تاشو جدیدش یعنی گلکسی Z فولد ۲ بیشتر آشنا کند. البته این گوشی چند هفته قبل در کنار سری نوت ۲۰ به نمایش درآمد اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. حالا در مراسمی اختصاصی می‌توانیم با تمام زوایای این محصول آشنا شویم.

رویداد آنپکد قبلی محصولات زیادی را به دنیای فناوری عرضه کرد؛ از گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ اولترا گرفته تا تبلت‌های تب S7، هدفون کاملاً بی‌سیم گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳. گوشی تاشو گلکسی Z فولد ۲ هم در این مراسم ظاهر شد و حتی گروه کی‌پاپ معروف  BTS هم این گوشی را آنباکس کرد. با این حال اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشد.

در مراسم امروز به طور کامل با گلکسی Z فولد ۲ آشنا خواهیم شد. اگرچه نسل قبلی موفقیت چندانی به‌دست نیاورد و بیشتر به پروژه‌ای آزمایشی شبیه بود، ولی سامسونگ توانسته با رفع مشکلات، نسل جدید را برای عرضه عمومی آماده کند. در صورتی که همه‌چیز به خوبی پیش برود، گلکسی Z فولد ۲ توانایی تغییر دادن آینده دنیای موبایل را دارد.

ما در دیجیاتو مراسم آنپکد پارت ۲ را به طور زنده پوشش می‌دهیم. در این مراسم حمید مقدسی، دبیر بخش تکنولوژی دیجیاتو و کورش چایچی، دبیر بخش ویدیوهای دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. این مراسم را می‌توانید به شکل زنده در همین صفحه دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirsadatshirazy
    amirsadatshirazy | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

    بسیار ناکارمد و به شدت معیوب از قسمت لولا تا تاچ و ال سی دی که واقعا پروژه ای شکست خورده برای سامسونگ بی هدف هست

مطالب پیشنهادی