ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت پلی استیشن ۵ مشخص شد؛ ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار

همانطور که حدس زده می‌شد، سونی بالاخره امشب در رویداد پلی استیشن ۵ از قیمت کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد. سونی تصمیم گرفت تا پلی استیشن ۵ را هم قیمت ایکس باکس سری ایکس ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۲:۰۳

همانطور که حدس زده می‌شد، سونی بالاخره امشب در رویداد پلی استیشن ۵ از قیمت کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد. سونی تصمیم گرفت تا پلی استیشن ۵ را هم قیمت ایکس باکس سری ایکس یعنی همان ۵۰۰ دلار عرضه کند. نسخه دیجیتالی پلی استیشن ۵ نیز که تنها تفاوتش با مدل عادی نداشتن درایو بلوری است، با ۱۰۰ دلار کاهش، برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری دارد.

در کنار قیمت، تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ نیز مشخص شد. کنسول نسل نهمی سونی در کشورهای ژاپن، آمریکا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند و کره جنبوی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) و باقی کشورهای جهان در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان‌) عرضه می‌شود. همچنین سونی اعلام کرد که تاریخ عرضه کنسول برای کشور چین مشخص نیست و در آینده نزدیک اعلام می‌کند.

برای مقایسه باید گفت که پلی استیشن ۴ در زمان عرضه با قیمت ۴۰۰ دلاری عرضه شد اما در حال حاضر با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا با عرضه کنسول جدید سونی تصمیم دارد قیمت پلی استیشن ۴ را بار دیگر هم کاهش دهد یا خیر.

با اینکه این قیمت از نسل بیشتر است اما همچنان رکورد گران‌‌قیمت‌ترین کنسول تاریخ سونی در دست پلی استیشن ۳ است که در زمان عرضه مدل ۲۰ گیگابایت آن ۵۰۰ و مدل ۶۰ گیگابایتی ۶۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود. اخبار مرتبط بیشتر را حتما از ویجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mahyar ali tabrizi
    Mahyar ali tabrizi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

    واقعا واسه بچه پولدارا خوبه چون ۱۱ تومن یا ۱۲ تومن پولی نیست .ولی واسه ما کارگرا همین پول دو سال زمان میبره تا جمع شه

  • Moslem
    Moslem | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

    خدایی خیلی مفته
    قبل از اعلام قیمت همه بالای 900 دلار تصورش میکردن.
    ممنون سونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی