ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S20 FE با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

سامسونگ طبق وعده‌ای که در گذشته داده بود، از گلکسی S20 FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات سری گلکسی S20 رونمایی کرد. سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S20 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۲

سامسونگ طبق وعده‌ای که در گذشته داده بود، از گلکسی S20 FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات سری گلکسی S20 رونمایی کرد.

سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S20 رونمایی کرد و حالا پس از گذشت چندین ماه از ورود آن‌ها به بازار، این کمپانی کره‌ای جدیدترین عضو این خانواده را معرفی کرده است. گلکسی S20 FE برخی از ویژگی‌های اعضای خانواده خود را به ارث برده و البته تفاوت‌هایی با آن‌ها نیز دارد.

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مسطح مجهز شده که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۸۰ درجه و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر به چشم می‌خورد. این پنل امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، مانند دیگر اعضای این خانواده رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE با ابعاد ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر در میان گلکسی S20‌ و S20‌ پلاس قرار می‌گیرد، با این حال با وزن ۱۹۳ گرمی خود، سنگین‌تر از برادران خود است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ و لرزشگیر اپتیکال هستیم که از قابلیت فوکوس خودکار «Dual Pixel»‌ بهره می‌برد.

این دستگاه از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر، زاویه دید ۳۲ درجه و دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. این دستگاه قابلیت زوم ۳۰ برابری Space Zoom را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود. مدل 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و مدل 4G از پردازنده اگزینوس ۹۹۰ با حداکثر فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد که هردوی آن‌ها با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده‌اند و دارای ۸ هسته پردازشی هستند.

گلکسی S20 FE در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که می‌توان در آن‌ها از کارت حافظه نیز استفاده کرد. در مدل دو سیمکارته می‌توان از سیمکارت دوم یا کارت حافظه استفاده کرد و امکان استفاده همزمان از آن‌ها وجود ندارد.

سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع و معکوس درنظر گرفته است. این دستگاه از پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰ و NFC‌ بهره می‌برد.

این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ بهره می‌برد و سامسونگ تا سه نسخه بعدی اندروید را برای کاربران آن منتشر خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S20 FE می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و سنسور نور محیط اشاره کرد.

جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 از بلند استریو و هدفون‌های AKG بهره می‌برد و امکان اتصال دو دستگاه بلوتوثی به آن وجود دارد. با این دستگاه می‌توانید از جدیدترین محصولات سامسونگ مانند ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ یا هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو استفاده کنید.

این گوشی هوشمند با قیمت پایه ۶۴۹ یورو و در ۶ رنگ قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۳ مهر ۱۳۹۹

    سامسونگ گران با چیپستی ضعیف و به شدت معیوب در مقابل شیایومی سرافراز

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۳ مهر ۱۳۹۹

    تلاشی ناموفق در راستای به دست اوردن بازار از دست چینیها تقریبا تا دوسال دیگه بازارو به طور تساعدی از دست میدن. مگر طرفداران دو اتیشه سرمست که اهمییت نمیدن اما در کل هواوی که هیچ که امریکا تحریمش کرده که واقعا کار درستی نبود و داشت بازار دنیارو تصاحب میکرد شیایومی و وان پلاس دارن بازار بخصوص میان رده و پرچمدارو تسخیر میکنن

  • amirka0098
    amirka0098 | ۲ مهر ۱۳۹۹

    کار خوبی که کرده اینه که نسخه ۵ جی با اسنپدراگونه و نسخه ۴ جی با اگزینوسه، ینی هم نسخه اگزینوس قیمت پایین تری داره و هم اینکه ما هم میتونیم با کمی هزینه بیشتر از تراشه اسنپدراگون استفاده کنیم قیمت معقولیم داره واقعا از نظر من

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی