ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تست مقاومت گلکسی زد فولد ۲ از افزایش استحکام گوشی سامسونگ خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت گلکسی زد فولد ۲ را آزمایش کرده است که از استحکام بیشتر پرچمدار تاشوی سامسونگ در مقایسه با مدل سال قبل خبر می‌دهد. آزمایش طبق معمول با تست مقاومت نمایشگر در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت گلکسی زد فولد ۲ را آزمایش کرده است که از استحکام بیشتر پرچمدار تاشوی سامسونگ در مقایسه با مدل سال قبل خبر می‌دهد.

آزمایش طبق معمول با تست مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش شروع می‌شود. نمایشگر ۶.۲ اینچی بیرونی گلکسی Z فولد ۲ از جنس شیشه بوده و مثل تقریباً تمام گوشی‌های بازار در سطح ۶ خط می‌افتد.

نوبت به آزمایش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی یعنی نمایشگر ۷.۶ اینچی اصلی می‌رسد. پنل اصلی این موبایل توسط یک محافظ صفحه که روی یک لایه پلاستیکی دیگر قرار گرفته محافظت می‌شود. همانند مدل سال قبل خطوط عمیق در سطح ۲ پدیدار شدند و در صورت فشار وارد کردن با ناخن شاهد آسیب همیشگی به نمایشگر خواهید بود.

البته نباید فراموش کرد که گلکسی زد فولد ۲ یک موبایل معمولی نیست و نمایشگر ظریف آن حین بسته بودن تا حد زیادی در امان است، بنابراین می‌توان گفت احتمال آسیب دیدن نمایشگر فقط حین کار کردن با صفحه نمایش و فشار وارد کردن با ناخن رخ خواهد داد که با توجه به برچسب قیمت ۲ هزار دلاری این محصول انجام چنین کاری از سوی کاربر بعید است.

در ادامه ویدیو برای آزمایش مقاومت لولای گلکسی زی فولد ۲ مقداری سنگ ریزه و کلوخ روی نمایشگر اصلی ریخته شد که خوشبختانه برخلاف مدل سال قبل فولد ۲ با سربلندی از این آزمایش بیرون آمد و مکانیزم اصلاح شده لولا از ورود سنگ ریزه و کلوخ جلوگیری کرد.

حسگر اثر انگشت گلکسی زد فولد ۲ در لبه کناری قرار گرفته و در ابتدای آزمایش به درستی کار می‌کرد، اما پس از ایجاد چند خط و خش روی آن از کار افتاد. نوبت به تست خمش رسید و فولد ۲ بدون تقریباً هیچ گونه خمیده شدن توانست از این آزمایش هم سربلند بیرون بیاید که بهتر شدن مکانیزم لولا را نشان می‌دهد.

نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی زد فولد ۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۳ مهر ۱۳۹۹

    خوشی زده زیر دلشون

  • alizare2221
    alizare2221 | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    زیرنویس کنید لطفا.تمام هیجانش ب اینه بفهمیم چی میگه

مطالب پیشنهادی