ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هشتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه با حمایت پرداخت الکترونیک سامان آغاز شد

هشتمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور صبح امروز با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از نخبگان برنامه‌نویسی دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد. هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور صبح امروز (۱۲ مهر) در محل ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵

هشتمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور صبح امروز با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از نخبگان برنامه‌نویسی دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور صبح امروز (۱۲ مهر) در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد. این رویداد مهم برنامه‌نویسی که هر سال با برنامه‌ریزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شد، امسال و در هشتمین دور با مشارکت و همراهی شرکت پرداخت الکترونیک سامان و با حضور ۱۷۵ دانشجوی پویا و نخبه‌ی کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری برگزار شده است.

برگزارکنندگان این مراسم هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد بستری برای رقابت میان جوانان خلاق، نوآوران و فعالان صنعت تلفن همراه و شبکه‌های نسل جدید عنوان کرده‌اند..

مراسم افتتاحیه ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه نیز صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان و سخنرانی مدیر سیستم‌های اطلاعاتی و هوش تجاری این شرکت آغاز شد. شرکت‌کنندگان در این رویداد از بین ۳۵۰ درخواست‌کننده گزینش و انتخاب شده‌اند. شرکت‌کنندگان تا پایان روز نخست این رویداد فرصت دارند تا باتوجه به چالش‌های مطرح شده از سمت تیم داوران، ایده خود را به محصول اولیه در قالب اپلیکیشن موبایل تبدیل کنند.

در این رویداد «رامین مراد جم» با اشاره به کسب جایگاه دومین PSP برتر کشور از افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران صحبت کرد و گفت: «پتانسیل‌های داخلی برای ایجاد شهر هوشمند و زندگی هوشمند بسیار بالاست و این را به‌خاطر بسپارید که شرکت پرداخت الکترونیک سامان همیشه پذیرای این ایده‌های نو خلاق هست.»

رامین مراد جم به شرکت‌کنندگان با ارائه تصویر آینده‌ای روشن برای دانشجویان در هوش‌تجاری تاکید کرد که استعدادهای خلاق و ایده‌های نو همیشه راه همکاری خودشان را با شرکت‌‌های معتبر در عرصه فناوری اطلاعات روشن می‌کنند. او باور دارد که جوانان باید سراغ ایده‌های بکر بروند و از تقلید دوری کنند چرا که به باور او در شرایط حاضر دنیا می‌توان با طرح‌های نو و متنوعی در حوزه‌های شهری و پرداخت گوی سبقت را از رقبا ربود.

مدیر سیستم‌های اطلاعاتی و هوش تجاری سپ صحبت‌های خود را با علت حضور شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این رویداد تمام کرد و گفت: «همه‌ تلاش ما این است که در این ماراتن جذاب، استعدادهای خلاق و پویا را شناسایی کنیم تا با جذب آنها راه روشنی را برای آینده‌ی سپ برنامه‌ریزی کنیم.»

در این رویداد بزرگ، که ۷۵ تیم با هم رقابت می‌کنند چالش «تهاتر مالی یا کیف‌ پول‌های تهاتری» و «پرداخت‌های خرد با تاکید بر افزایش سرعت در پرداخت» توسط تیم توسعه‌دهندگان موبایل شرکت پرداخت الکترونیک سامان طراحی شده است؛ محمود ایزدپناه، رضا اسماعیلی، فرزان میرحسینی و مریم انصاری اعضای این تیم و از متخصصان هوش‌مصنوعی سپ هستند که تحت نظارت سرداور، احسان احسانی مقدم، داوری نتایج این ماراتن را برعهده دارند.

دو  چالش‌ این رویداد، یعنی چالش «تهاتر مالی یا کیف‌ پول‌های تهاتری» و «پرداخت‌های خرد با تاکید بر افزایش سرعت در پرداخت» توسط تیم توسعه‌دهندگان موبایل شرکت پرداخت الکترونیک سامان طراحی شده است. مرضیه رضایی، رئیس اداره توسعه منابع انسانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان در خصوص هدف این شرکت از حضور در این ماراتون برنامه‌نویسی را جذب نیروی انسانی با استعداد و توانا عنوان کرد و توضیح داد: «ما با حضور در این رویداد سعی می‌کنیم تا پرداخت الکترونیک سامان را به‌عنوان یک کارفرما در این حوزه به برنامه‌نویسان معرفی کنیم.»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان به عنوان حامی اصلی این ماراتن با ارایه ایده‌های جدید در این مراسم هم فضای تخصصی خاصی ایجاد کرده و هم تلاش کرده با ایجاد فضایی برای بازی‌ها و سرگرمی‌های حوزه‌ هوش شرایطی را فراهم آورد که نخبگان این ماراتن در کنار هیجان مسابقه، اوقات خوشی را هم در زمان استراحت داشته باشند. ناگفته نماند این شرکت غرفه‌هایی را هم برای جذب نیروی متخصص و شناسایی استعدادهای برتر پیش‌بینی کرده که پذیرای علاقمندان به فعالیت در صنعت پرداخت هستند.

رویداد ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از سال ۱۳۹۰ تاکنون در ۷ دوره در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. رویداد ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه، ۱۴ مهرماه با معرفی ۳ تیم برتر این رویداد برگزار به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی