ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 14
آموزش

چگونه مشکل خالی شدن سریع باتری آیفون در iOS 14 را برطرف کنیم؟

iOS 14 ویژگی‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با این حال با باگ‌های زیادی نیز مواجه است. این سیستم عامل باعث تخلیه باتری آیفون بسیاری از کاربران شده که در این مطلب نحوه رفع ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

iOS 14 ویژگی‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با این حال با باگ‌های زیادی نیز مواجه است. این سیستم عامل باعث تخلیه باتری آیفون بسیاری از کاربران شده که در این مطلب نحوه رفع آن را آموزش می‌دهیم.

در روزهای اخیر تعدادی از کاربران اپل از کاهش شدید شارژدهی باتری پس از ارتقای سیستم عامل به iOS 14 خبر داده‌اند. علاوه بر کاربران آیفون، صاحبان اپل واچ نیز پس از دریافت سیستم عامل watchOS 7 از چنین مشکلی شکایت می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، سیستم عامل watchOS 7 علاوه بر تخلیه باتری اپل واچ، باعث ایجاد مشکلات در GPS شده و اطلاعات در هنگام فعالیت‌ها بطور مناسبی ثبت نمی‌شوند. اپل اخیرا سندی برای این مشکلات منتشر کرده که طبق آن، امکان مواجه با دردسرهای بیشتری برای کاربران آیفون و اپل واچ وجود دارد.

به تازگی اپل بروزرسانی iOS 14.0.1 را برای کاربران گوشی‌های خود منتشر کرده که بسیاری از باگ‌ها را برطرف نکرده است، با این حال مشکلات مربوط به تغییر اپ‌های پیش فرض ایمیل و مرورگر رفع شده‌اند و همچنین با مشکلات مربوط به تصاویر در ویجت News نیز مواجه نمی‌شویم.

iOS 14

اپل درباره مشکلات کاربران آیفون و اپل واچ در نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود به موارد زیر اشاره کرده است:

  • نقشه‌های مسیر تمرین شما برای تمرین‌های قبلی مبتنی بر GPS از اپل واچ در برنامه تناسب اندام در آیفون شاید وجود نداشته باشند.
  • اطلاعات فعالیت‌ها، ضربان قلب یا سایر ویژگی‌های مربوط به سلامتی شاید راه‌اندازی نشوند یا اینکه اطلاعات آن‌ها روی اپل واچ نمایش داده نشوند.
  • احتمال عدم اجرای اپ تناسب اندام یا سلامتی روی آیفون وجود دارد.
  • اپ سلامتی یا تناسب اندام شاید میزان اطلاعات در فضای ذخیره‌سازی آیفون را به اشتباه گزارش کنند.
  • اطلاعات صدای محیط یا هدفون می‌تواند در اپ سلامتی روی آیفون وجود نداشته باشد.
  • امکان خالی شدن سریع باتری در آیفون و اپل واچ وجود دارد.

اپل در سند منتشر شده، راه حل رفع این مشکلات را اعلام کرده، اما سریع و ساده نیست. طبق اعلام این غول دنیای فناوری، اگر کاربران با دو یا موارد بیشتری از مشکلات بالا مواجه شدند، باید ارتباط آیفون و اپل واچ را قطع کرده، از آن‌ها بکاپ بگیرند، تمام اطلاعات روی آن‌ها را پاک کنند و دوباره با استفاده از فایل‌های بکاپ آن‌ها را ریستور کنند.

اپل یک آموزش قدم به قدم برای رفع این مشکلات ایجاد کرده که می‌توانید توسط این لینک به آن دست پیدا کنید، با این حال روش کلی حذف کل اطلاعات و ریستور کردن آیفون و اپل واچ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۳ مهر ۱۳۹۹

    تا به حال تیتر به این نامرتبطی با متن مطلب ندیده بودم!!!
    جالبه که وقتی به لینک داخل متن مراجعه میکنید موضوع کاملا یک چیز دیگست و اساسا ارتباطی به آیفن و باتری نداره!
    فکر میکنم بهتر هست مطالب مرتبط با اپل رو شخصی بنویسه که کمی آشنایی با این پلتفرم داشته باشه...

مطالب پیشنهادی