ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لولای گلکسی زد فولد ۳ احتمالا به نشانگر LED مجهز می‌شود

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از پتنت اخیر سامسونگ، احتمال دارد نشانگر نورانی به قسمت لولای گوشی تاشوی بعدی کره‌ای‌ها اضافه شود تا کاربران بتوانند به راحتی نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند. گلکسی زد فولد 2 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از پتنت اخیر سامسونگ، احتمال دارد نشانگر نورانی به قسمت لولای گوشی تاشوی بعدی کره‌ای‌ها اضافه شود تا کاربران بتوانند به راحتی نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند.

گلکسی زد فولد 2 سامسونگ توانست اوج فناوری‌های فعلی کره‌ای‌ها را در طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو به نمایش بگذارد. با این وجود، جاه‌طلبی سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود و آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از پتنت اخیر، خبر از طراحی احتمالا متفاوت‌تر گوشی تاشوی بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی زد فولد 3» می‌دهد.

وب‌سایت«LetsGoDigital»، رندرهایی براساس اطلاعات پتنت اخیر سامسونگ منتشر کرده که تغییرات احتمالی طراحی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را نشان می‌دهد.

پتنتی تحت عنوان «دستگاه الکترونیکی مجهز به نشانگر» در ماه مارس در وب‌سایت «سازمان بین‌المللی مالکیت فکری» (WIPO ) به ثبت رسید. در بخشی از توضیحات مربوط به پتنت، به این موضوع اشاره شده که در گوشی‌های تاشو ممکن است نوتیفیکیشن‌ها به راحتی گوشی‌های تخت قابل مشاهده نباشند. در نتیجه باید راهکاری برای حل این مشکل در نظر گرفته شود و نشانگر نورانی می‌تواند به حل مساله رویت نوتیفیکیشن‌ها کمک کند.

نشانگر نورانی طراحی‌شده برای گوشی‌های تاشو، در قسمت لولای دستگاه قرار خواهد گرفت. نشانگر نورانی، با لایه پلاستیکی شفافی محافظت خواهد شد. در زیر لایه پلاستیکی، شش ماژول نورانی حاوی LED های مختلف قرار داده می‌شود. کاربران با توجه به تنوع رنگ و الگوهای نورانی، می‌توانند از نوتیفیکیشن‌های مختلف اطلاع پیدا کنند.

در صورتی که گوشی در حالت بی‌صدا یا سایلنت مد قرار گیرد یا  مثلا در وضعیتی قرار داشته باشد که صفحه نمایش آن دیده نشود، نوتیفیکیشن پیشرفته LED می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

در رندرهای تهیه شده براساس اطلاعات پتنت، از تصاویر گلکسی زد فولد 2 استفاده شده است. با این وجود در متن پتنت، به این موضوع اشاره شده که قابلیت جدید برای دستگاه‌های تاشو و رول شدنی کاربرد خواهد داشت. درنظر داشته باشید وقتی پتنتی از سوی تولید کنندگان ثبت می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم که نوآوری مطرح شده حتما روی دستگاه‌های جدید پیاده سازی شوند.

باید ببینیم آیا گلکسی زد فولد 3 با نشانگر نورانی در قسمت لولا برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی