ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ردمی ۹، نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو احتمالا از ۲۹ مهر MIUI 12 را دریافت می‌کنند

بر اساس برخی گزارش‌ها شیائومی از ده روز دیگر پوسته MIUI 12 را برای نسخه گلوبال ردمی ۹، نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو منتشر می‌کند. شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که مثل هواوی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

بر اساس برخی گزارش‌ها شیائومی از ده روز دیگر پوسته MIUI 12 را برای نسخه گلوبال ردمی ۹، نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو منتشر می‌کند.

شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که مثل هواوی آپدیت‌های MIUI را در چند قسمت و به نوبت برای محصولاتش منتشر می‌کند، به همین دلیل بعضی وقت‌ها ماه‌ها طول می‌کشد تا نسخه جدید برای مدل‌های مختلف یک موبایل عرضه شود.

انتشار MIUI 12 برای سری ردمی نوت ۹ کمی پیچیده است. شیائومی دو نسخه از ردمی نوت ۹ پرو به بازار عرضه کرده که یکی از آن‌ها آپدیت MIUI 12 را دریافت کرده است. شیائومی از ماه گذشته انتشار نسخه جدید رابط کاربری خود را برای نسخه هندی ردمی نوت ۹ پرو (با اسم رمز curtana) شروع کرد.  حال آنطور که در ادامه گزارش آمده، شیائومی از تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ماه) نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ پرو (با اسم رمز joyeuse) را نیز به جدیدترین نسخه بروزرسانی می‌کند.

شیائومی همچنین از تاریخ یاد شده بروزرسانی نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ اس را نیز آغاز خواهد کرد. تاکنون فقط نسخه ترکیه‌ای این دستگاه آپدیت MIUI 12 را دریافت کرده است اما به زودی نسخه‌های گلوبال، اروپایی و روسیه‌ای این گوشی نیز از مزایای پوسته جدید بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه گزارش آمده که ردمی ۹ نیز احتمالاً از تاریخ ۲۹ مهر آپدیت پوسته MIUI 12 را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که در اینجا منظور نسخه هندی ردمی نوت ۹ (با اسم رمز cattail) نیست و شیائومی احتمالاً نسخه بین المللی (با اسم رمز lancelot) را بروزرسانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی