ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت DJI از گیمبال‌های RS 2 و RSC 2 با نمایشگر داخلی رونمایی کرد

شرکت DJI از گیمبال جدید «Ronin S 2» و نسخه کوچکتر آن با نام «Ronin SC 2» رونمایی کرده از نمایشگر داخلی و لرزشگیر سه محوره برخوردار بوده و نسبت به نسل قبل بهینه‌سازی زیادی را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

شرکت DJI از گیمبال جدید «Ronin S 2» و نسخه کوچکتر آن با نام «Ronin SC 2» رونمایی کرده از نمایشگر داخلی و لرزشگیر سه محوره برخوردار بوده و نسبت به نسل قبل بهینه‌سازی زیادی را به همراه دارند.

نسخه RS 2 از فیبرکربن ساخته شده و تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن دارد با این حال قادر به تحمل ریگ و دوربین‌هایی با وزن ۴.۵ کیلوگرم است. نمایشگر ۱.۴ اینچی گیمبال که روی جوی‌استیک قرار گرفته اطلاعاتی را در مورد تنظیمات دستگاه و تاریخ دوبین نمایش داده و فیدی زنده از آنچه دوربین ثبت می‌کند را به تصویر می‌کشد.

DJI برای ارتقای کارایی گیمبال آنرا به الگوریتم بهینه سازی تایتان یا TSA مجهز کرده که به مرور زمان خود را با سبک کار شما تطبیق داده و تنظیماتی مثل سرعت، شتاب و آستانه دنبال کردن حرکات را به صورت خودکار بر عهده می‌گیرد. دیگر ارتقای نرم‌افزاری به SuperSmooth مربوط می‌شود که به صورت ویژه برای نرم‌تر کردن حرکات حین استفاده از لنزهای با فاصله کانونی ۱۰۰ میلی‌متر طراحی شده است.

گیمبال SC 2 هم به عنوان نسخه کوچکتر RS 2 برای دروبین‌‌های میرورلس کوچکتر ساخته شده است. این دستگاه برخلاف نسخه قبل به بدنه تاشو مجهز شده و از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم دستخوش بهینه‌سازی‌های قابل توجهی شده است.

وزن SC 2 اندکی از نسخه پارسال سنیگن‌تر بوده و به ۱.۲ کیلوگرم می‌رسد با این حال موتور تقویت‌شده‌ای با قابلیت تحمل ۳ کیلوگرم وزن دارد که به گفته شرکت برای دوربین‌های محبوبی مثل پاناسونیک SH1 با لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری ایده‌آل است.

این مدل هم به نمایشگری ۱ اینچی برای نمایش اطلاعات مختلف مجهز شده و بدنه تاشو هم امکان کار با آن در حالت‌های مختلف از جمله فیلمبرداری نزدیک به زمین را می‌دهد.

هر دو گیمبال به باتری‌هایی با شارژدهی ۱۲ ساعته مجهز شده‌اند که به لطف پیشتیانی از شارژ سریع در ۱۵ دقیقه نیروی کافی برای ۲ ساعت کار را دریافت می‌کنند. DJI علاوه بر مودهای قبلی پانوراما، تایم لپس و فیلمبرداری عمودی حالت جدیدی به نام «تایم تونل» را هم معرفی کرده که تایم‌لپس را در حالت چرخش ۳۶۰ درجه ثبت می‌کند.

گیمبال‌های Ronin S 2 و Ronin SC 2 از امروز و به ترتیب با قیمت‌های ۸۴۹ و ۴۹۹ دلار عرضه شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی