ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با هدفون نویز کنسلینگ جدیدش به نبرد سونی و Bose می‌رود

وقتی صحبت از هدفون‌های نویز کنسلینگ باشد، دو شرکت سونی و Bose سلاطین بلامنازع بازار به حساب می‌آیند. با این همه، هواوی هم می‌خواهد که سهمی از این بازار داشته باشد. این کمپانی چینی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۳

وقتی صحبت از هدفون‌های نویز کنسلینگ باشد، دو شرکت سونی و Bose سلاطین بلامنازع بازار به حساب می‌آیند. با این همه، هواوی هم می‌خواهد که سهمی از این بازار داشته باشد. این کمپانی چینی در جریان مراسم امروز خود از یک هدفون بی‌سیم رونمایی کرده که برای به چالش کشیدن هدفون WH-1000XM4 سونی و سری ۷۰۰ بوز طراحی شده‌.

تازه‌ترین محصول هواوی که FreeBuds Studio نام گرفته تمام ویژگی‌های رایجی که از یک هدفون وایرلس انتظار داریم را در خود جای داده است، از جمله اتصال آسان به بلوتوث و کنترل لمسی در دو طرف کاپ‌های هدفون تا قادر به تغییر ترک موسیقی، کم و زیاد کردن صدا و احضار دستیار صوتی بدون نیاز به درآوردن موبایل از جیب باشید.

هواوی مدعی شده که هدفون FreeBuds Studio از تکنولوژی اکتیو نویز کنسلینگی بهره می‌برد که در صنعت بهترین است و این یعنی هنگام قرار دادن آن روی گوش‌تان، تنها صدای موسیقی و نه هیچ‌چیز دیگر به گوش خواهد رسید. این ادعایی بزرگ است، خصوصا برای شرکتی که تازه وارد این بازار شده است. هرچه نباشد سونی و بوز همین حالا انبوهی از هدفون‌های نویز کنسلینگ بسیار تحسین‌برانگیز روانه بازار کرده‌اند.

گذشته از اکتیو نویز کنسلینگ یا ANC، هدفون از عمر باتری ۲۴ ساعته بهره‌مند شده که یعنی در سفرهای بسیار طولانی همراهی‌تان خواهد کرد. ضمنا ۸ ساعت از این عمر باتری، با شارژ تنها ۱۰ دقیقه‌ای تامین می‌شود. البته که فعلا باید منتظر عرضه هدفون ماند و عملکرد آن را در دنیای واقعی سنجید، اما تمام این‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسند. هواوی ظاهرا از تخصص خود در تولید اسمارت‌فون‌های محبوبی که همگی شارژ سیمی بسیار سریع دارند استفاده کرده و دانش خود را به FreeBuds Studio آورده.

طراحی هدفون نیز به گونه‌ای است که در طولانی‌مدت بازار آزار دیدن سر و گردن‌ و گوش‌هایتان نخواهد شد. در واقع هواوی می‌گوید کاپ‌هایی که دور گوش قرار می‌گیرند بسیار نرم هستند و اصلا وجود آن‌ها را احساس نخواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه هدفون هواوی می‌توان به تعبیه شش میکروفون برای بهبود تماس‌های صوتی و امکان اتصال به دو دستگاه برای سوییچ کردن میان دیوایس‌هایی نظیر موبایل و تبلت اشاره کرد. البته قابلیت آخر را پیشتر سونی به هدفون‌های نویز کنسلینگ خود آورده بود.

البته که مهم‌ترین چیز در یک هدفون، کیفیت صدا است. هواوی امیدوار است که سیستم آکوستیک HiFi مخصوص به خودش قادر به رقابت با شاهکارهای سونی و Bose باشد. از آن‌جایی که این شرکت چینی قبلا با شرکت‌هایی نظیر شرکت فرانسوی Devialet در ساخت اسپیکر هوشمند Sound X همکاری کرده، می‌توانیم به یک کیفیت صوتی خوب امیدوار باشیم.

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه یا قیمت هدفون FreeBuds Studio اعلام نشده اما می‌دانیم که در رنگ‌های مشکی گرافیتی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱ آبان ۱۳۹۹

    عالیه منتظرش بودم ???

  • Nnb
    Nnb | ۱ آبان ۱۳۹۹

    عالی√

مطالب پیشنهادی