ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

معرفی فیس لیفت جنسیس G70 با تغییرات قابل توجه

حدود یک ماه و نیم پیش جنسیس با انتشار چند تصویر محدود برخی از ویژگی‌های فیس‌لیفت G70 را به نمایش گذاشت. حال با گذشت مدت کوتاهی، برند لوکس کره‌ای‌ها تصاویر بیشتری از این خودرو را ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

حدود یک ماه و نیم پیش جنسیس با انتشار چند تصویر محدود برخی از ویژگی‌های فیس‌لیفت G70 را به نمایش گذاشت. حال با گذشت مدت کوتاهی، برند لوکس کره‌ای‌ها تصاویر بیشتری از این خودرو را منتشر کرده و به جزئیات بیشتری از آن پرداخته است.

فیس‌لیفت جنسیس G70 ابتدا در سرزمین مادری به فروش خواهد رسید و در فاز بعدی تا پایان امسال راهی سایر بازارهای بین‌المللی خواهد شد. همانطور که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، فیس‌لیفت این سدان کامپکت بر مبنای زبان طراحی جدید جنسیس طراحی شده و شاهد تغییرات زیادی در بخش دماغه هستیم.

چراغ‌های اصلی دو تکه و جلوپنجره بزرگ مشابه با الماس یا سپر جنگی را می‌توان شاخص‌ترین تغییرات فیس‌لیفت G70 دانست که آن را با برادران بزرگ‌تر یعنی G80 و G90 همسوتر کرده است.

همانند چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب جنسیس G70 2021 نیز ساختاری دو تکه پیدا کرده‌اند. چنین ساختاری از بال‌های لوگوی جنسیس اقتباس شده‌ و چهره‌ای متمایز به محصولات کمپانی می‌بخشد. در مدل استاندارد، یک خروجی اگزوز با دهانه دوقلو به چشم می‌خورد؛ اما در نسخه اسپرت از دیفیوزر عریض و دو خروجی مستقل بیضی شکل در گوشه‌های سپر استفاده شده است.

آنطور که اعلام شده، فیس‌لیفت جنسیس G70 در کره جنوبی با چند رنگ جدید قابل انتخاب خواهد بود. این رنگ‌ها عبارتند از قهوه‌ای سدونای متالیک و آبی تاسمان متالیک، سفید یخچالی مات، خاکستری ملبورن مات و رنگ نقره‌ای باند مات که اختصاصی سدان G70 است.

در داخل کابین جنسیس G70 2021 روندی تکاملی طی شده و برخلاف نمای بیرونی خبری از تغییرات گسترده نیست. در این بخش نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی جایگزین نمونه 8 اینچی قبلی شده؛ این نمایشگر یا به عبارت صحیح‌تر سیستم اینفوتینمنت خودرو به قابلیت آپدیت از راه دور مجهز بوده و از اپل کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می‌کند. بهره‌گیری از نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان و افزایش سرعت شارژِ شارژر بی‎‌سیم از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

به گفته جنسیس، کابین فیس‌لیفت G70 آرامش بیشتری دارد، چرا که به لطف شیشه‌های آکوستیک صدای کمتری به کابین آن نفوذ می‌کند. این نسخه از G70 در کره جنوبی با همان موتورهای قبلی عرضه خواهد شد، اما با بازنگری‌ها و اضافه شدن برخی حالت‌های رانندگی، عملکرد آن بهتر از نسخه قبلی خواهد بود.

حالت دریفت مد (Drift Mode) و حالت رانندگی اسپرت پلاس (Sports+) جزو ویژگی‌های جدید جنسیس G70 هستند. این حالت‌ها همانطور که از نامشان مشخص است، برای رانندگی‌های هیجان‌انگیزتر تعریف شده‌اند و با انتخاب آنها عملکرد موتور و گیربکس خشن‌تر می‌شود.

بر اساس شایعات، در فیس‌لیفت جنسیس G70 موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جایگزین موتور 2 لیتری قبلی خواهد شد. این موتور 290 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که خروجی آن در مقایسه با نمونه قبلی به ترتیب 38 و 68 واحد بیشتر است. نسخه پرچمدار هم نیروی خود را از همان موتور 3.3 لیتری و توئین توربوی سابق دریافت خواهد کرد. این موتور V6 توانایی تولید 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را دارد.

مقایسه نسخه قبل از فیس لیفت و بعد از فیس لیفت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی