ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، تاریخ رونمایی از نمایشگر هوشمند خود را اعلام کرد

هواوی به صورت رسمی خبر از معرفی یک محصول هوشمند جدید برای خودروها داد. نمایشگر هوشمند این کمپانی از دوربین پاپ آپ بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، اما ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

هواوی به صورت رسمی خبر از معرفی یک محصول هوشمند جدید برای خودروها داد. نمایشگر هوشمند این کمپانی از دوربین پاپ آپ بهره می‌برد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، اما دو روز دیگر هواوی از آن رسما رونمایی خواهد کرد. این نمایشگر هوشمند به «هواوی HiCar» مجهز می‌شود که بخشی از تلاش‌های این کمپانی برای ورود به بازار خودروها محسوب می‌شود.

در ویدیوی منتشر شده توسط این کمپانی، این نمایشگر هوشمند به دوربین سلفی مجهز شده که ظاهرا دارای مکانیزم پاپ آپ است و از بدنه خارج می‌شود. جلوی این وسیله توسط یک نمایشگر مسطح پوشیده شده، در حالی که در بخش پشتی تمام اجزای ضروری به همراه حفره‌های اسپیکر به چشم می‌خورد.

در این ویدیوی کوتاه شاهد یک پایه هستیم که پایداری این نمایشگر هوشمند را در خودرو حفظ می‌کند. علاوه بر این، در محصول جدید هواوی از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی استفاده خواهد شد و احتمالا توسط آن می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد، به موسیقی گوش داد و حتی ویدیو و فیلم مشاهده کرد.

نمایشگر هوشمند

هواوی اطلاعات بیشتری درباره محصول آینده خود منتشر نکرده و برای مثال نمی‌دانیم این نمایشگر چند اینچی است، با این حال احتمالا ابعادی مشابه تبلت‌ها خواهد داشت و همچنین شبیه به یک کنترل پنل عمل می‌کند.

این کمپانی به تازگی یک زیرمجموعه برای تولید محصولات مخصوص خودروها راه‌اندازی کرده که این نمایشگر هوشمند احتمالا تنها یکی از چندین وسیله‌ای باشد که این بخش در آینده تولید خواهد کرد. در سپتامبر سال جاری میلادی شرکت «Huawei Electric Technology» با سرمایه نزدیک به ۳.۷ میلیون دلار به ثبت رسید که هواوی ۱۰۰ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

این کمپانی برای محصولات مخصوص خودروها در حال همکاری با چندین سازنده خودرو مانند ولوو و «هونگ‌چی» و شرکت‌های دیگری مانند «Liebli» و «Tongcheng Travel» است. در تاریخ ۹ آبان با تمام ویژگی‌های نمایشگر هوشمند آن آشنا خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • feric1990
    feric1990 | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    خیلی جالبه

  • i.Mehdii
    i.Mehdii | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    هواوی به‌نظرم از نظر تکنولوژی و بروز بودن خیلی داره سریع پیش میره ????

  • ebrahim.amini
    ebrahim.amini | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    پرچم هواوی همیشه بالاست ??✌️???

مطالب پیشنهادی