ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HMD با معرفی نوکیا 8000 4G و 6300 4G خاطرات دهه گذشته را زنده کرد

کمپانی HMD با معرفی دو موبایل نوکیا 8000 4G و 6300 4G سعی در زنده کردن خاطرات روزهای پر رونق نوکیا برای کاربران دارد. علی رغم طراحی ساده هر دو موبایل امکان اتصال به شبکه 4G و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸

کمپانی HMD با معرفی دو موبایل نوکیا 8000 4G و 6300 4G سعی در زنده کردن خاطرات روزهای پر رونق نوکیا برای کاربران دارد.

علی رغم طراحی ساده هر دو موبایل امکان اتصال به شبکه 4G و پشتیبانی از برنامه‌های واتس‌اپ، یوتیوب، گوگل مپس و دستیار صوتی گوگل را دارند. هر دو موبایل بدنه‌ای پلی کربناتی دارند و در قلب آنها چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ قرار گرفته است.

نوکیا 8000 4G که یادآور یکی از کلاسیک‌ترین محصولات نوکیا است، به نمایشگری ۲.۸ اینچی با وضوح QVGA مجهز شده است. این گوشی علاوه بر ۱۲ کلید اصلی دارای ۶ کلید میانبر و دی‌پد برای ناوبری است.

پیکربندی حافظه در نوکیا 8000 4G شامل ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است اما امکان استفاده از microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت وجود دارد. سیستم عامل گوشی KaiOS است و امکان اجرای اپ‌های پر کاربرد نظیر واتس‌اپ، گوگل اسیستنت، فیسبوک، یوتیوب و گوگل مپس را فراهم می‌سازد.

فیچرفون مذکور دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که از طریق پورت micro USB شارژ می شود. از ویژگی‌‌های دیگر باید به دوربین ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، A-GPS و طبیعتاً سازگاری با 4G اشاره کرد. این موبایل با قیمت ۷۹ دلار روانه بازار می‌شود.

نوکیا 6300 یکی از محبوبترین گوشی‌های نوکیا بود که در ایران به خاطر بدنه مستحکم و ابعاد جمع و جور طرفداران پر و پا قرصی داشت. نمایشگر وارث جدید این موبایل در عین داشتن رزولوشن QVGA کوچکتر بوده و ۲.۴ اینچی است. جدای از سایز نمایشگر و دوربین VGA، بیشتر ویژگی‌ها از جمله سیستم عامل، میزان حافظه و پشتیبانی اپ‌ها بین دو گوشی جدید HMD مشابه است.

نوکیا 6300 4G با قیمت ۴۹ دلاری به دست کاربران می‌رسد. تاریخ عرضه این دستگاه‌ها مشخص نشده اما قرار است در برخی بازارهای منتخب به دست کاربران برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۳ آبان ۱۳۹۹

    79 دلار ؟!؟؟!؟!! راحت 2 میلیون

مطالب پیشنهادی